• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402060503351
  • خبرنگار : 50294

مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی کشور:

جشنوارە هنرهای تجسمی جوانان ایران تصویری جدید از کردستان بە دنیا مخابرە کرد

جشنوارە هنرهای تجسمی جوانان ایران تصویری جدید از کردستان بە دنیا مخابرە کرد

ایسنا/کردستان مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی کشور گفت: سی‌امین جشنوارە هنرهای تجسمی جوانان ایران، روایت تازەای از کردستان را برای همە ایران و دنیا مخابرە کرد.

محمد خراسانی‌زادە امروز (٥شهریور) در آیین اختتامیەسی‌امین جشنوارە هنرهای تجسمی جوانان ایران اظهار کرد: عدەای هموارە سعی در بد جلوە دادن کردستان و مخابرە خبرهای ناخوشایند از کردستان هستند، اما این جشنوارە بهترین تصویر از کردستان را در معرض نمایش گذاشتە است.

وی عنوان کرد: یکی از حساس‌ترین لحظەهای این جشنوارە، انتخاب سخت داوران برای بهترین اثر بود، زیرا سطح بالای کارها داوران را در انتخاب بهترین اثر دچار تردید کردە بود.

خراسانی زادە ادامە داد: در طول سە روز گذشتە هنرمندان جوان و نوجوان بهترین لحظات خود را در کنار بهترین و برترین اساتید در تراز جهانی گذراندند و تجربەهای بسیاری را کسب کردند.

مهم‌ترین شاخصە سی‌امین جشنوارە هنرهای تجسمی جوانان ایران جوان‌گرایی آن بود

در ادامە این مراسم مینا صدری، دبیر جشنوارە سی‌امین رویداد هنرهای تجسمی جوانان ایران گفت: یکی از جنبەها و نکات مهم سی‌امین جشنوارە هنرهای تجسمی جوانان ایران، جوان‌گرایی آن است.

صدری اظهار کرد: از جوانان و نوجوانانی کە در نقاط مختلف ایران در سی‌امین جشنوارە هنرهای تجسمی حضور پیداکردەاند، تشکر می‌کنم؛ زیرا این جشنوارە متعلق بە جوانان است و با حضور جوانان و نوجوانان هنرمند این رویداد معنا پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: هرچقدر حضور جوانان در این جشنوارە پررنگ‌تر باشد مایە دلگرمی ما است و احساس تکلیف و وظیفە بیشتری را برای گسترش و هرچە بهتر شدن جشنوارە برای مسئولین ایجاد خواهند کرد.

صدری ادامە داد: این تلاش و پشتکار و حضور هرچە بیشتر جوانان و نوجوانان در این جشنوارە است کە ظرفیت و قابلیت تغییرات بنیادین را بوجود خواهد آورد.

وی تصریح کرد: نکتە مهم این جشنوارە جوان‌گرایی آن بود و در این دورە استادانی حضور داشتند کە در دورەهای قبل خود برگزیدە این جشنوارە بودند و پوستر جشنوارە هم بە دست یک جوان طراحی شدە و سعی و تلاش ما ادامەدار بودن این چرخە است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha