• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402060603504
  • منبع : نمایندگی مازندران

مدیرکل ورزش وجوانان استان:

داشتن "قهرمان مسلمان ملی" یک شرط و اصل در ورزش مازندران است

داشتن "قهرمان مسلمان ملی" یک شرط و اصل در ورزش مازندران است

ایسنا/مازندران مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، با تاکید براینکه به زودی در استان هیات اندیشه ورز و ستاد خیرین در عرصه ورزش و جوانان راه اندازی و در شهرستان‌ها هم فعال خواهد شد، گفت: داشتن "قهرمان مسلمان ملی" یک شرط و اصل در ورزش مازندران است.

علی رجبی وندچالی امروز در نشست با رؤسای هیات های ورزشی شهرستان رامسر که در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان مازندران بستر لازم را برای جذب سرمایه گذار در عرصه ورزش مهیا کرده است تا شاهد توسعه این بخش در استان باشیم.

وی به اهمیت ورزش همگانی در مازندران اشاره کرد و گفت: با کمک شهرداری ها به ترویج ورزش همگانی پرداخته شود تا همه اقشار در سنین مختلف بتوانند در فضاهای ورزشی به سلامت جسم و روح بپردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به استفاده از ظرفیت ساحل در شهرستان رامسر اشاره و یادآور شد: از آنجایی که شهرستان های غرب مازندران، از ظرفیت ساحلی خوبی برخوردار هستند، باید برای این  شهرستان‌ها یک مجموعه ورزشی ساحلی خوب مخصوص رشته‌های ساحلی در نظر گرفته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به وضعیت خانه جوانان در شهرستان‌ها پرداخت و افزود: در آینده نزدیک، ترکیب جدیدی طراحی می‌شود که خانه جوانان مجدد در شهرهای مازندران راه اندازی شود.

این مسئول با تاکید براینکه به زودی در استان مازندران هیات اندیشه ورز و ستاد خیرین در عرصه ورزش و جوانان در استان راه اندازی و در شهرستان‌ها هم فعال خواهد شد، اظهارکرد: داشتن "قهرمان مسلمان ملی" یک شرط و اصل در ورزش مازندران است.

رجبی با تاکید براینکه یک قهرمان ورزشی باید عاشق وطن، انقلاب و پرچم کشور باشد، تصریح کرد: اخلاق مدار بودن ورزشکاران برای ما مهم است که در این زمینه باید بیشتر کار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha