• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402060604254
  • خبرنگار : 50548

فرمانده سازمان بسیج ادارات سپاه امام رضا(ع):

بسیج ادارات برای اجرای طرح‌های حجاب و عفاف اهتمام ورزد

بسیج ادارات برای اجرای طرح‌های حجاب و عفاف اهتمام ورزد

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده سازمان بسیج ادارات سپاه امام رضا (ع) گفت: امروز باید در مجموعه ادارات، بسیج به شکل جدی طرح‌هایی چون عفاف و حجاب و جهاد تبیین را پیاده کند. 

احمد زارعی، امروز، ششم شهریور در همایش یاران خراسانی که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در مجموعه بسیج ادارات نگاه بر این است که به عنوان یک مستخدم در نظام جمهوری اسلامی، مسائل با تفکر بسیجی، جهادی و ولایی پیش رود، نه با نگاه کارمندی. 

وی با بیان اینکه باید سنجه‌ای برای تأیید ادعاهای خود داشته‌ باشیم، ادامه داد: مراقبت و پاسداری از خود شرط اول است و مراقبت از دیگران شرط دوم. با مرور در تاریخ اسلام و تاریخ انقلاب، هیچ سنجه‌ای قوی‌تر از جایگاه ولایت و امامت نمی‌بینیم، هر آسیبی که اسلام و مسلمانان دیده‌اند، زمانی بوده‌ است که فیتیله این سنجه به دلایل مختلف از جمله تهدید، تبلیغ و تطمیع دشمن، پایین آمده و دشمن توانست سربازان امامت و ولایت را جدا کند.  

فرمانده سازمان بسیج ادارات سپاه امام رضا(ع) اظهار کرد: مهم‌ترین سنجه ۷۲ تن یاران در کربلا، ماندن با ولایت است. امروز بسیجیان را با کلام مقام معظم رهبری می‌سنجند. این سنجه برای دشمن مهم‌تر از همه مسائل است. ما در بسیج ادارات که تکلیف پذیرفته‌ایم،  باید هم تفکر بسیجی را پای کار بیاوریم و هم دیگران را دعوت کنیم. کوچک‌ترین بحثی در ولایت، باعث کاهش اثرگذاری بسیج در ادارات خواهد شد.  

زارعی بیان کرد: امروز کسی نمی‌تواند بهانه ندانستن بیاورد، مقام معظم رهبری مستقیماً با مدیران و کارکنان دولت صحبت می‌کنند و راه را نشان می‌دهند. امروز باید در مجموعه ادارات، بسیج به شکل جدی طرح‌هایی چون عفاف و حجاب و جهاد تبیین را پیاده کند.  

وی ادامه داد: بسیج جای تعارف در انجام مأموریت ندارد، زیرا اگر تعارف کند، ضرر و آسیب جدی در جامعه خواهیم دید. در هر اداره‌ای، بسیج باید ماموریت دستگاه را رصد کند و مأموریت‌های انجام نشده که موجب محرومیت مردم از خدمت می‌شود را دریابد.  

فرمانده سازمان بسیج ادارات سپاه امام رضا(ع) افزود: امروز بسیج به عنوان ارزیاب طرح عفاف و حجاب در قرارگاه استانداری دارای تکلیف است. در این مسائل نباید تعارف کرد. امروز بسیج ادارات باید اجرای طرح حجاب و عفاف را هم از سوی ارباب‌رجوع و هم از سوی کارکنان مطالبه کند. دین سنگینی برعهده شماست و همه مسائل باید رصد شود.  

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha