• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402060805819
  • خبرنگار : 50039

شهردار علی‌آبادکتول خبر داد

از صاحب‌خانه شدن سگ‌های بلاصاحب تا تعویض تاکسی‌های فرسوده

از صاحب‌خانه شدن سگ‌های بلاصاحب تا تعویض تاکسی‌های فرسوده

ایسنا/گلستان شهردار علی‌آباد کتول برخی اقدامات شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر را تشریح کرد و گفت: در هیچ محله و منطقه‌ای مرزبندی نداریم و خدمات مدیریت شهری با توازن در حال انجام است.

محمد کوهستانی، ظهر امروز، چهارشنبه ۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: قطعاً مردم ولی نعمت ما هستند و باید از اقدامات، برنامه‌ها و عملکرد خادمان خود مطلع شوند و در این راستا باید رسانه‌ها پای کار باشند.

وی توسعه متوازن و پایدار شهری را مهمترین هدف شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر علی‌آبادکتول دانست و ادامه داد: هیچ کدام از مجموعه و کادر شهرداری، محلات شهر را مرزبندی نکرده‌اند و همه مناطق به شکلی برابر از مزایای خدمات مدیریت شهری بهره‌مند هستند.

شهردار علی‌آبادکتول با بیان اینکه به هیچ عنوان در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان، کارگران و دیگر نیروهای شهرداری عقب نیستیم، افزود: شهرداری طی یک سال گذشته اقدامات خوبی را در حوزه‌های عمرانی، تقویت زیرساخت‌ها و مبلمان شهری انجام داده است و این روند ادامه دارد.

وی در خصوص چگونگی اجرای نهضت آسفالت کوچه‌ها و معابر این شهر توضیح داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۴۵ هزار مترمربع آسفالت معابر با صرف اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال انجام شده و تلاش می‌کنیم همه معابر شهر را تا پایان سال‌جاری آسفالت کنیم و این قول را می‌دهیم که هیچ معبر بدون آسفالتی تا پایان سال نداشته باشیم.

کوهستانی احداث بلوار، پیاده‌روسازی، خانه فرهنگ، اصلاح سیستم آبیاری، روشنایی معابر، مبلمان شهری، المان میادین و دیگر اقدامات را بخش کوچکی از خدمات شهرداری در این شهر عنوان و خاطرنشان کرد: علی‌آبادکتول به دلیل ساختمان‌های مرتفع که دارد، سومین شهر استان است که برای تسهیل در ارائه خدمات اطفا و امداد، بالابر آتش‌نشانی ۱۸ متری خریداری کرده که هم اکنون به‌کار گرفته می‌شود.

وی اِلمان ورودی غربی شهر که نمادی از فرهنگ غنی مردم این شهر است را در آستانه اتمام دانست و اضافه کرد: این اِلمان با بیش از ۸۵ درصد و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی احداث و در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌شود.

شهردار علی‌آبادکتول، فعالیت ۲۵۰ دستگاه تاکسی سواری و ۶۰۰ دستگاه خودرو به عنوان تاکسی تلفنی در حمل و نقل عمومی این شهر را قابل توجه برشمرد و گفت: ۴۰ درصد ناوگان عمومی علی‌آبادکتول فرسوده هستند و برنامه‌ای برای نوسازی این ناوگان با اخذ تسهیلات اتخاذ شده که پس از قطعی شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی از سگ‌های بلاصاحب به عنوان یکی از چالش‌های شهرداری‌های کشور نام برد و تصریح کرد: متاسفانه علی‌آبادکتول هم درگیر این مساله بوده و زمین ۵۰۰ مترمربعی در سایت شن و ماسه محصور و از ۱۵ شهریور بحث زنده‌گیری با هماهنگی دامپزشکی و NGOها آغاز می‌شود تا مباحث عقیم‌سازی و دیگر اقدامات نیز تحت نظارت متولیان انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha