• پنجشنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060906193
  • خبرنگار : 50233

احمد وحیدی:

بی‌توجهی به بحران جمعیت کشور را به سمت آینده‌ای هولناک سوق می‌دهد

بی‌توجهی به بحران جمعیت کشور را به سمت آینده‌ای هولناک سوق می‌دهد

ایسنا/سمنان وزیر کشور معتقد است که بی‌توجهی به بحران جمعیت در کشور، ما را به سمت آینده‌ای هولناک سوق خواهد داد.

احمد وحیدی ۹ شهریورماه در افتتاح تصفیه خانه فاضلاب در شاهرود اظهار کرد: بحمدلله شهرستان شاهرود از ظرفیت‌های مختلفی برخوردار است و یکی از مهمترین این ظرفیت‌ها، توانمندی های فرهنگی این شهرستان است.

وزیر کشور با اشاره به بحران جمعیت در کشور و استان اضافه کرد: عدم توجه به این مقوله ، کشور را به آینده‌ای هولناک پیش خواهد برد.

وحیدی ، از تامین آب به عنوان معضل اساسی شاهرود نام برد و گفت: اولویت اساسی در کشور ، تامین آب برای شهروندان است.‌

وزیر کشور؛ افتتاح مرکز تصفیه فاضلاب شاهرود را نشان دهنده توجه به بحث آب در استان ارزیابی کرد و بر ضرورت تکمیل شبکه‌های فاضلاب در سطح کشور و استان تاکید کرد.‌

وحیدی با تاکید بر اینکه فوری‌ترین کار جهت کاهش بحران آب توجه به بحث فاضلاب است گفت: موارد و مسائل مطرح شده از سوی مسئولان استان بررسی و پیگیری خواهد شد .‌

وزیر کشور با تشکر از تلاش مسئولان استان، خاطرنشان کرد : سال دولت از هفته دولت آغاز می‌شود و این هفته نقطه اتصال عملکرد سال گذشته دولت و برنامه ریزی جهت سال بعد است.
سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان نیز در در این آیین ضمن خیر مقدم به وزیر کشور اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کابینه مردمی آیت الله دکتر رییسی موجب نشاط و روحی تازه در میان دولتمردان شد.

وی افزود: استان سمنان ۳۰۰۰ شهید را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

استاندار سمنان با اشاره به موفقیت ها و افتخارات استان سمنان طی دو سال گذشته از احیای ۱۲۷ واحد راکد در سطح استان خبر داد و افزود : استان سمنان دومین استان کشور در کاهش بیکاری است.‌

استاندار سمنان، بحران کمبود جمعیت ، تصادفات جاده ای و کمبود منابع آبی را مهمترین مشکلات استان عنوان کرد و اظهار کرد: با اقدامات انجام شده بیش از ۱۳۰ قنات احیا شده است.

تصفیه خانه فاضلاب شهرستان شاهرود با ظرفیت ۲۶۵۰ متر مکعب در شبانه روز و با اعتباری ۲۵۰ میلیارد ریالی و در کمتر از دو سال افتتاح و به بهره برداری رسید. قرار است امروز در جریان سفر وزیر کشور ده ها پروژه استان در شهرستان های شاهرود، دامغان، سمنان، مهدیشهر و گرمسار افتتاح شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha