• سه‌شنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402061409696
  • خبرنگار : 50604

جواز ۱۴ نانوایی سوپر آزاد در گلستان باطل شد/۲۰ نانوایی تذکر گرفتند

جواز ۱۴ نانوایی سوپر آزاد در گلستان باطل شد/۲۰ نانوایی تذکر گرفتند

ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان از ابطال جواز ۱۴ نانوایی سوپر آزاد در این استان به علت تخلف خبر داد و گفت:به زودی شاهد افزایش کیفیت نان تولیدی گلستان خواهیم بود.

سید محمد دهنوی عصر سه شنبه، ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه کارگروه آرد و نان استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه عمده تخلف نانوایی‌های سوپر آزاد استان گلستان مربوط به خرید آرد خارج از شبکه سامانه آرد و نان کشور است، اظهار کرد: تذکرات لازم به نانوایی‌های داده شد و اگر نتوانند در فرصت پایانی که در اختیار آنها قرار داد شده مشکل را حل کنند، جواز آن‌ها باطل خواهد شد.

وی از ابطال جواز ۱۴ نانوایی سوپر آزاد در این استان به علت تخلف خبر داد و افزود: ۲۰ نانوایی نیز تاکنون تذکر مجدد گرفته‌اند و در کل شرایط نانوایی‌های سوپر آزاد استان نسبت به گذشته از نظر کیفیت نان تولیدی و خرید سهمیه آرد از سامانه نانینو «سامانه نظارت بر عرضه هوشمند نان» بهتر شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه وضعیت صفوف نانوایی‌های سراسر استان در شرایط عادی است، خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم با تلاش‌های کارگروه آرد و نان استان گلستان و همیاری کارگروه آرد و نان شهرستان بتوانیم این وضعیت را پایدار نگه داریم.

این مقام مسئول افزایش ظرفیت نانوایی‌های استان گلستان را یکی از اقدامات خوب و مؤثر دولت سیزدهم در استان برشمرد و گفت: با تدابیر به کار گرفته شده از سوی مسئولان به زودی شاهد افزایش کیفیت نان تولیدی استان خواهیم بود.

دهنوی با تأکید بر اینکه با هدف افزایش کیفیت نان، طبق تفاهم‌نامه‌ای که با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان گلستان بسته شده، دوره‌های آموزشی نانوایی‌ها در سراسر استان از هفته آینده آغاز خواهد شد، تصریح کرد: امیدواریم ماحصل این دوره‌ها بهبود کیفیت نان استان باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با بیان اینکه کمک به نوسازی نانوایی‌ها، تأمین خمیرمایه، افزایش سهمیه و برگزاری دوره‌های آموزشی برای نانوایان، در دستور کار است، افزود: شهریور امسال بیش از ۹۰ درصد از آرد خریداری شده در استان به نان تبدیل شده که نشانگر عملکرد خوب دستگاه‌های نظارتی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha