• پنجشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402061610103
  • خبرنگار : 50039

فرماندار گالیکش عنوان کرد:

خروج مدیران کارنکن دستگاه‌های اجرایی گالیکش از ریل

خروج مدیران کارنکن دستگاه‌های اجرایی گالیکش از ریل

ایسنا/گلستان فرماندار گالیکش خدمت صادقانه را اولویت مجموعه فرمانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان دانست و گفت: مدیران کارنکن دستگاه‌های اجرایی گالیکش از ریل خارج می‌شوند.

محمدرضا میرنیا صبح امروز «پنج شنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۲» در نخستین اقدام خود پس از انتصاب به عنوان «فرماندار گالیکش» از برخی اماکن گردشگری و پروژه‌های این شهرستان بازدید و اظهار کرد: پاکدستی، تعهد و تخصص مهمترین مواردی است که باید در اولویت و سرلوحه کار مدیران در امور مدیریتی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد.

وی تکریم ارباب رجوع را از مهمترین وظایف مدیران دانست و ادامه داد: شهرستان گالیکش دارای مواهب الهی و طبیعی بی‌شمار بوده و ایجاد شغل از طریق صنعت گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و استفاده از پتانسیل‌ها از دغدغه‌ها و مطالبات جدی بنده است و باید با توجه به این مسأله بتوانیم برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان گام‌های مثبت برداریم.

فرماندار گالیکش با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم و استاندار گلستان برای محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار همه توان خود را به کار گرفته‌اند، افزود: در تلاش هستیم با استفاده از توان نخبگان و صاحبنظران منطقه، پیش‌نویس سند تحول اقتصادی شهرستان را تهیه نموده و جهت پیاده‌سازی و اجرا به همه دستگاه‌ها ابلاغ کنیم.

وی تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز در حوزه‌های مختلف سیاسی، بانوان، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی، جوانان و ورزشی در شهرستان را از مهمترین برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: قطعاً از مشارکت همه شهروندان در راستای مردمی‌سازی دولت در شهرستان بهره خواهیم شد.

میرنیا، تصویب ۵۳ مصوبه در جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان که در سفر «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان رقم خورد را کاری بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: دبیرخانه تخصصی پیگیری مصوبات فوق‌الذکر در بازه زمانی تعیین شده را در فرمانداری تشکیل داده و به صورت جدی و هدفمند برای تحقق آنها اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه حادثه خیز بودن شهرستان می طلبد اعضای ستاد مدیریت بحران مراحل چهارگانه پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازسازی و بازتوانی را در مسائل بحرانی در سرلوحه کار خود قرار دهند، اضافه کرد: در ایام بازگشت زائران اربعین قرار داریم و کلیه تمهیدات لازم به منظور برگرداندن زائرین عزیز از گنبدکاووس به گالیکش از طریق وسایل نقیله خصوصی و دولتی شهرستان اندیشیده شده و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

این مقام مسئول، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: در شرایط فعلی، انتخابات اسفند ماه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و لذا بر آن هستیم تا با محوریت دو کلیدواژه «ایمان وامید» و «رسام» انتخاباتی پرشور همراه با رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت و حضور حداکثری مردم ولایتمدار شهرستان گالیکش برگزار کنیم.

وی خدمت صادقانه را اولویت مجموعه فرمانداری عنوان کرد و یادآور شد: باید برای مردم کار کنیم و هم قسم شویم تا وظایف سازمانی خود را به بهترین نحو ممکن و کار شبانه روزی در جهت رفع مشکلات موجود انجام دهیم و اگر در این مسیر مدیری کار نکند و انگیزه کاری کافی نداشته باشد، آن مدیر و مسئول خود را مکلف به خارج شدن از این ریل در حال حرکت بداند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha