• پنجشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402061610359
  • خبرنگار : 50126

استاندار ایلام:

تردد از مرز مهران از ۳میلیون نفر گذشت

تردد از  مرز مهران از  ۳میلیون نفر گذشت

ایسنا/ایلام استاندار ایلام از ثبت ۳ میلیون و ۱۳ هزار تردد در ‌مرز ‌مهران خبر داد و گفت: انتقال زائران با سهولت در حال انجام است.

«حسن بهرام‌نیا» درباره آخرین وضعیت تردد از  مرز مهران، با بیان اینکه تاکنون  ۳ میلیون و ۱۳ هزار تردد در این مرز ‌صورت گرفته است، اظهار کرد: از بامداد امروز تا کنون ۱۱۰ هزار نفر وارد کشور شده‌اند و ۳ هزار نفر نیز از مرز خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه از ۱۵ صفر ماه تاکنون ۱۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس نقل و انتقال زائرین را به عهده داشته‌اند، ادامه داد:  با توجه به اینکه مرز مهران سرریز سایر مرزها از جمله تمرچین، باشماق و خسروی را به عهده دارد، پیش‌بینی می‌شود از زائران ۱۶۰ هزار نفر  باقی مانده وحدود ۱۵۰ هزار دیگر سرریز این مرزها باشند و حدود ۳۱۴ هزار نفر هنوز از سفراربعین بازنگشته‌اند.

وی ادامه داد: جهت انتقال این زائران بازگشتی پیش‌بینی می‌شود که حداقل ۲۶۰۰ دستگاه اتوبوس مورد نیاز است و هم اکنون به واسطه‌ی ازدحام زیاد زائران در بعضی از استان ها چون آذربایجان شرقی،مازندران و...برخی استان های دیگر امکان معطلی یک ساعته برای این عزیزان وجود دارد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ستاد اربعین برای فراهم شدن به هنگام وسائط نقلیه جهت انتقال این زائران به استان های مبدا در حال انجام است، از این زائران درخواست داشت صبوری داشته باشند و مطمئن باشند وسیله نقلیه جهت انتقال آنها فراهم خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۷ ۲۱:۲۰

سلام به همه من مرز مهران بودم واقعااا بی برنامگی بههتر اسمش رو نگذاشت عدم برنامه بهتره خروجی های کشور هوایی و زمینی تو سیستم ثبت شده و تعداد برگشتی ها کاملا مشخصه وقتی نمیتونن برنامه ریزی ساده ای مثل این رو انجام بدن واقعا فکر میکنید بتونن برنامه ریزی بلند مدت داشته باشن و به فکر اقصاد کشور باشن ولی من امیدوارم سال دیگه بهتر بشه،😀 و این کامنت نزدم بگم هیچ کاری نشده ولی نمیدونم بگذریم مردم عزیز