• جمعه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402061710693
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

دیدار مدیران باشگاه‌های سپاهان و زنیت با چاشنی تصمیماتی جدید در رشته‌های دیگر

دیدار مدیران باشگاه‌های سپاهان و زنیت با چاشنی تصمیماتی جدید در رشته‌های دیگر

ایسنا/اصفهان مدیرعامل باشگاه سپاهان و رئیس باشگاه زنیت با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کرده و برای آغاز همکاری در رشته‌های والیبال و هندبال با یکدیگر به تفاهم رسیدند.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان در حاشیه سفر تیم فوتبال سپاهان به روسیه با الکساندر مدمدوف، رئیس باشگاه و ماکسیم معاون ورزشی باشگاه زنیت دیدار کردند. در این دیدار دوطرف بر ادامه همکاری‌ها براساس نقشه از پیش تعیین‌شده در امور ورزشی و آموزشی تاکید کرده و ابراز امیدواری کردند که همکاری‌ها گسترش پیدا کند.

همچنین در این دیدار علاوه بر فوتبال بزرگسالان، در خصوص همکاری‌ها در رشته‌های هندبال و والیبال، فوتبال بانوان و فوتبال پایه صحبت و تبادل نظر صورت گرفت و برای آغاز همکاری در رشته‌های والیبال و هندبال با یکدیگر به تفاهم رسیدند.

در این جلسه که با حضور ومدیرکل والیبال باشگاه زنیت، مدیر ورزشی باشگاه والیبال زنیت، مدیرکل هندبال باشگاه زنیت، معاون مدیرکل باشگاه هندبال زنیت و  مدیر امنیت باشگاه زنیت، مدیر عامل و مدیر امور بین‌الملل باشگاه سپاهان برگزار شد در خصوص گسترش همکاری‌ها و تعیین نقشه‌راه بین دو باشگاه در زمینه ورزش‌های والیبال و هندبال گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گرفت.

برگزاری کمپ‌های تمرینی، دوره‌های آموزشی برای مربیان، دوره‌های پزشکی، حضور تیم‌های والیبال و هندبال دو باشگاه در تورنمنت‌های مختلف و برگزاری کمپ‌ برای رده‌های سنی مختلف آکادمی‌های والیبال و هندبال از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که با استقبال اعضای باشگاه زنیت روبه‌رو شد.

به گزارش ایسنا، باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان و زنیت سن‌پترزبورگ روسیه از سال ۱۴۰۰ تفاهم‌نامه خواهرخواندگی امضا کردند و همکاری‌های مختلفی را تاکنون داشته‌اند که برای ۲ سال دیگر تمدید شدند.

 فوتبالیست‌های سپاهان دومین دیدار دوستانه با تیم زنیت را شب گذشته در سن‌پترزبورگ با نتیجه ۴ بر ۱ به سود زنیت، برگزار کردند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha