• شنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402061811067
  • خبرنگار : 50180

دبیر ستاد ثبت‌نام مدارس کرمانشاه تشریح کرد

جزییات ثبت‌نام دانش‌آموزانِ کرمانشاهی/ جامانده‌ها زودتر به مدارس مراجعه کنند

جزییات ثبت‌نام دانش‌آموزانِ کرمانشاهی/ جامانده‌ها زودتر به مدارس مراجعه کنند

ایسنا/کرمانشاه دبیر ستاد ثبت‌نام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، جزییات ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس استان را تشریح کرد.

 مراد کلوندی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تقریبا ۹۹ درصد دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در مدارس استان ثبت‌نام شده‌اند، گفت: تنها کار ثبت‌نام تعداد انگشت‌شماری از دانش‌آموزان که ممکن است در حال مهاجرت از شهری به شهر دیگر بوده و یا در روستاها سکونت داشته و برای ثبت‌نام دسترسی به اینترنت نداشته‌اند، باقی مانده است.

وی با بیان اینکه کار ثبت‌نام درصدی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم به واسطه انجام کار هدایت تحصیلی دانش‌آموزان کلاس دهمی هم باقی مانده، گفت: تعدادی از دانش‌آموزان کلاس دهمی اصرار به ادامه تحصیل در رشته‌های نظری دارند و به همین دلیل در مدارس ثبت نام نهایی نشده‌اند که پیش‌بینی می‌شود ظرف دو، سه روز آینده کار ثبت‌نام این دانش‌آموزان هم در مدارس به اتمام برسد.

وی از والدینی که موفق به ثبت‌نام دانش آموزان خود نشده‌اند، خواست هر چه زودتر به مدارس مراجعه کرده و کار ثبت نام فرزندانشان را نهایی کنند.

دبیر ستاد ثبت‌نام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس با بیان اینکه مهر ماه امسال افزایش تعداد دانش‌آموزان استان نسبت به سال تحصیلی گذشته را خواهیم داشت، گفت: طبق برآوردها سال تحصیلی آینده حدود ۱۰ هزار نفر به تعداد دانش آموزان استان افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: اول مهر ماه سال گذشته ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان راهی سر کلاس درس شدند که این آمار در مهر ماه پیش رو به بیش از ۳۷۰ هزار دانش‌آموزان خواهد رسید.

کلوندی در ادامه اشاره ای به انجام فرآیند کلاس‌بندی مدارس استان داشت و گفت: با سازماندهی صورت گرفته اول مهر ماه هیچ کلاس درسی  در استان بدون معلم و هیچ معلمی بدون کلاس درس نخواهد ماند و کلاس درس همه ۲۶ هزار فرهنگی استان مشخص شده است.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha