• جمعه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402062414933
  • خبرنگار : 50378

استاندار خراسان رضوی خبر داد

تکمیل ۷۰۰ هزار اسکان از قبل پیش‌بینی شده در مشهد طی شب گذشته

تکمیل ۷۰۰ هزار اسکان از قبل پیش‌بینی شده در مشهد طی شب گذشته
عکس از آرشیو

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: شب گذشته تقریبا ۷۰۰ هزار محل اسکان از قبل پیش‌بینی شده تکمیل شد.

یعقوب‌علی نظری امروز ۲۴ شهریورماه، در جریان بازدید از موکب‌های مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک پرواز فوق‌العاده برای مسافرینی که از راه هوایی وارد مشهد می‌شوند پیش‌بینی شده و برآورد ما این است که زائرین پیاده از تراکم بیشتر و افزایش تقریبی ۱۵ درصدی برخوردار هستند.

وی افزود: با توجه به تمهیداتی که در بخش حمل‌ونقل و اسکان در ۳ بخش رسمی، موقت و اضطراری تدارک دیده شده است، شب گذشته حدود ۷۰۰ هزار محل اسکان از قبل پیش‌بینی شده کامل شد. طبق جمع‌بندی‌های انجام شده به سرعت وارد ایجاد زمینه‌های بعدی شدیم چرا که امروز به صورت گسترده پذیرش زائر خواهیم داشت.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در بخش مربوط به تامین کالاهای اساسی مخصوصاً ۲۰ قلم کالا در هسته مرکزی مشهد تمام موارد پیش‌بینی شده است و کالاهای مورد نظر در اختیار زائران قرار دارند.

نظری ادامه داد: عرضه کالا و کنترل قیمت‌ها توسط دستگاه‌های متولی خدمت‌رسان در حال انجام است و صمیمانه از مردم مشهد و سایر دستگاه‌ها که در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند تشکر می‌کنم.

وی اظهار کرد: مشکل خاصی در این مدت گزارش نشده است، مشکلات موردی و جزئی به سرعت توسط مسئولین مربوطه پیگیری و رفع می‌شود و موضوع خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف تا آخرین لحظات حضور زائرین در مشهد دنبال خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه دو موضوع برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است، تصریح کرد: امنیت، نظم و ترافیک شهر مشهد توسط فراجا تامین شده تا حضور گسترده زائران در مشهد با مشکلی روبه‌رو نشود. دستگاه‌های امنیتی نیز امنیت بسیار خوبی در سطح شهر و مسیرها ایجاد کرده‌اند.

نظری ادامه داد: موضوع مهم دیگر بحث بازگشت زائران است که تمهیدات مربوط به ایمنی جاده‌ها و تامین وسایل نقلیه عمومی در بخش مربوط به اتوبوس‌ها پیش‌بینی شده است و امیدواریم هنگام بازگشت زائران خدمات مناسبی به آن‌ها ارائه شود.

وی یادآور شد: زائران می‌توانند برای پاسخ به سوال‌هایشان با شماره ۱۳۷ شهرداری که به صورت ۲۴ ساعته در آماده باش هستند تماس بگیرند و قرارگاه شبانه‌روزی مشهد نیز دائما در حال فعالیت است. اکیپ‌های نظارت بر قیمت‌ها نیز در نقاط مختلف مستقر شده و زائران عزیز می‌توانند با مراجعه به آن‌هادر صورت وجود مشکل پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha