• یکشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۶
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402062615609
  • خبرنگار : 50210

نرخ دقیق کرایه سرویس مدارس اراک اعلام شد + جدول قیمت ها

نرخ دقیق کرایه سرویس مدارس اراک اعلام شد + جدول قیمت ها

ایسنا/مرکزی مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک از تصویب نرخ دقیق سرویس مدارس شهر خبر داد.

محمدحسین ساده وند در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: جلسات مکرر کارگروه ماده ۱۸ و جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان با ریاست فرماندار برگزار و تصمیات خوبی اتخاذ شد.

وی با اشاره به اینکه امسال ۷ شرکت، سرویس دهی به مدارس شهر اراک را عهده دار خواهند بود. افزود: قیمت سرویس مدارس برای خودروهای تا ۱۳۰۰ سی سی مانند تیبا و پراید، خودروهای ۱۷۰۰ سی سی همچون پژو و سمند و خودروی ون براساس مسافت پیمایشی هر دانش آموز به صورت دقیق مشخص شده است.

ساده وند تصریح کرد: هزینه سرویس مدارس برای خودروی پراید و تیپا تا مسافت ۵ کیلومتر ۵۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان تعیین شده و به ازای هر کیلومتر افزایش، هزینه به صورت پلکانی درصدی افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه هزینه سرویس برای خودروهای پژو و سمند تا ۵ کیلومتر ۶۴۹ هزار و ۸۵۹ تومان خواهد بود، افزود: هزینه ون تا مسافت ۵ کیلومتر ۴۹۳ هزار و ۵۶۴ تومان تعیین شده است و دلیل رُند نبودن هزینه به دلیل هزینه ها و درصدهای متفاوت ویژه مالیات و بیمه تامین اجتماعی، شرکت پیمانکار و آموزش و پرورش است.

وی در خصوص ظرفیت خودروها، با تاکید بر اینکه خودروها باید طبق الزامات و دستورالعمل های تعیین شده به دانش آموزان سرویس بدهند، گفت: مقرر شده است که مدیران برخی از مدارس که خود اقدام به سرویس دهی کرده اند و از این ۷ شرکت دریافت خدمت نمی کنند، قیمت سرویس های خود را طبق رقم مصوب مدیریت کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک اضافه کرد: نظارت بر عملکرد خودروها و شرکت ها و هزینه دریافتی، مناسب بودن راننده خودروها و نصب علائم مربوطه بر روی خودرو توسط شهرداری و تعزیرات و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می شود.

وی بیان کرد: برای روزهای ابتدای مهرماه که ممکن است قدری در ارائه خدمت سرویس های مدارس اختلالی وجود داشته باشد، تصمیم بر این است که توقف اتوبوس ها در ایستگاه های مبداء کمتر باشد تا پوشش دانش آموزان در اوایل مهرماه به خوبی انجام شود و اتوبوس ها زمان بیشتری در مسیر باشند و سرعت تردد نیز بالاتر برود.

ساده وند از شهروندان درخواست کرد که حتما از نرم افزار مهتا استفاده کنند چراکه به کمک این نرم افزار سرعت افزایش حمل و نقل و پرداخت کرایه را بالا می برند و حتما مردم در طول مسیر اقدام به پرداخت کرایه اتوبوس کنند تا سرعت تخلیه مسافرین بیشترشود و زمانبندی تردد اتوبوس که بر روی نرم افزار درج می شود، واقعی تر باشد.

جداول مربوط به محاسبه هزینه پرداختی والدین به شرح ذیل است:  

نرخ دقیق کرایه سرویس مدارس اراک اعلام شد + جدول قیمت ها

نرخ دقیق کرایه سرویس مدارس اراک اعلام شد + جدول قیمت ها

نرخ دقیق کرایه سرویس مدارس اراک اعلام شد + جدول قیمت ها

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha