• جمعه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402063119370
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

جبهه مقاومت و ارزش‌های انقلاب اسلامی در دنیا قدرتمندتر از همیشه است

جبهه مقاومت و ارزش‌های انقلاب اسلامی در دنیا قدرتمندتر از همیشه است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دشمنان در هشت سال دفاع مقدس خواستند جلوی حرکت عظیم انقلاب و اندیشه‌های امام راحل را بگیرند اما امروزه جبهه مقاومت و ارزش‌های انقلاب اسلامی در دنیا قدرتمندتر از همیشه و استکبار جهانی به زانو در آمده و روبه سراشیبی است.

سید علی احمدزاده روز جمعه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲ در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد که در بلوار بویراحمد یاسوج برگزار شد، افزود: دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان در آن دوران طلایی افکار و اندیشه‌های امام (ره)و خط انقلاب را ماندگار و پایه‌های نظام و انقلاب را قوت بخشید.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس و جنگ تحمیلی اظهار کرد: همه دشمنان در هشت سال دفاع مقدس دست به دست هم دادند و خواستند جلوی حرکت عظیم انقلاب و اندیشه های والای امام راحل را بگیرند اما امروزه جبهه مقاومت و ارزش های انقلاب اسلامی در دنیا قدرتمندتر از همیشه و استکبار جهانی به زانو در آمده و روبه سراشیبی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز سالروز یک حادثه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی با پشتوانه معنوی و الهی با دیدگاه الهی و با قدرت ملت غیور آغاز شد. همه توان دشمن جمع شد از شرق و غرب، آمریکای جنایتکار و شوری همه گردآمدند تا شاید بتوانند جلو انقلاب اسلامی را بگیرند.

احمد زاده تصریح کرد: صدام آدمی نادان و کسی که سرگذشت آن پر از حوادث علیه انسانیت و بشریت بود و تاریخ زندگی آن را همه می‌دانند، با توکل به غرب و شرق خدا را نادیده گرفت به انقلاب ما و ایران اسلامی حمله کرد به این امید اینکه در کمتر از ۱۰ روز تهران را فتح و نظام توحیدی ما را ساقط کنند، میدان کارزار و جنگی نابرابر را دشمن آغاز کرد.

وی ادامه داد: سپاه قدرتمند، ارتش توانمند و همه نیروها پای کارآمدند و جنگ نابرابری که در یک طرف همه قدرت‌های استکباری و در طرف دیگر مردم ایران، جوانان و افرادی که به انقلاب دل بسته بودند؛ شکل گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این دفاع برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی شد و هزاران جوانان شهید شدند اما پایان جنگ پیروز شدیم.

احمدزاده تاکید کرد: بهترین تانک ها، توپ‌ها، تجهیزات نظامی، هلیکوپتر و دیگر موارد در اختیار دشمن بود و تمام توان تبلیغاتی آن‌ها پشت کار بود اما سرگذشت جنگ پیروزی توحیدیان بود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب دشمن جدی است و ما جد تر از دشمن هستیم و در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha