• دوشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402070301423
  • خبرنگار : 50455

مدیرکل بازرسی استان قم:

عملکرد پارک علم و فناوری استان قم در یک‌سال گذشته جهادی و نویدبخش بوده است

عملکرد پارک علم و فناوری استان قم در یک‌سال گذشته جهادی و نویدبخش بوده است

ایسنا/قم مدیرکل بازرسی استان قم با اشاره به تغییرات مثبت این پارک، گفت: از سال گذشته تحرک پارک علم و فناوری استان در پیگیری‌های اجرایی افزایش محسوس و قابل توجهی داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طالبی در دیدار با رییس پارک علم و فناوری استان قم، مجموعه عملکرد مدیران دولت سیزدهم در استان قم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ضمن ارج نهادن به تمامی تلاش‌های پیشین اما به زعم من در یکسال گذشته عملکرد پارک علم و فناوری استان قم در حوزه‌های مختلف به ویژه پیگیری امور اجرایی، جهادی‌ و محسوس بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، طالبی افزود: به حمدالله در سال رشد تولید و مهار تورم عموم دستگاه‌های دولتی استان در مدار تحقق شعار سال حرکت کرده‌اند و این مهم به ویژه در حوزه حمایت از افزایش تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان به خوبی مشاهده می‌شود.

مدیرکل بازرسی استان قم با تاکید بر همراهی همه‌جانبه این اداره‌کل با افزایش چتر حمایت‌های پارک علم و فناوری از شرکت‌های دانش‌بنیان استان به ویژه در امور عمرانی مربوط به اراضی تصریح کرد: این روند رو به رشد کمی و کیفی در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان استان که حاصل مدیریت جهادی در پارک علم و فناوری است، آینده خوب و روشنی را برای استان قم ترسیم می‌کند.

ارتقاء استان قم در تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان

در این جلسه همچنین، دکتر رهسپار فرد رییس پارک علم و فناوری استان در گزارش مختصری از افزایش و دستاوردهای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان، اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعات منتشر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از سال ۱۴۰۱ تاکنون ۴۸ شرکت جدید به فهرست شرکت‌های دارای مجوز دانش‌بنیان در استان قم افزوده شده است تا جایگاه این استان در سطح ملی با ۱۵۵ شرکت دانش‌بنیان به رتبه هفتم ارتقاء پیدا کند.

وی افزود: در همین بازه زمانی، تعداد هسته‌ها و واحدهای فناور پارک علم و فناوری نیز با ۴۰ درصد افزایش از ۱۰۵ به ۱۷۶ هسته و واحد فناور رسیده است.

رهسپار فرد همچنین به عزم جدی این پارک مبنی بر تسریع در آغاز عملیات عمرانی اراضی پارک علم و فناوری اشاره و تصریح کرد: انجام این ماموریت مهم که موجب دلگرمی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و به نوعی آبروی زیست‌بوم فناوری و نوآوری استان است بیش از هرچیز مستلزم همدلی و همراهی نهادهای حاکمیتی و نظارتی به ویژه استانداری و اداره‌کل بازرسی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha