• پنجشنبه / ۶ مهر ۱۴۰۲ / ۰۱:۰۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402070603701
  • خبرنگار : 50176

استاندار لرستان:

همدلی و در کنار مردم بودن در شرایط سخت خاصیت جمهوری اسلامی ایران است

همدلی و در کنار مردم بودن در شرایط سخت خاصیت جمهوری اسلامی ایران است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: همدلی، برادری و در کنار مردم بودن در سخت‌ترین شرایط خاصیت جمهوری اسلامی ایران است.

فرهاد زیویار پنجم مهرماه در مراسم افتتاح پل شهدای ارتش بخش شاهیوند از توابع شهرستان چگنی، اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط سخت هر کس در هر نهادی سر از پا نشناخته و تلاش می‌کند برای رفع مشکل قدمی بردارد.

وی تصریح کرد: اصل جمهوری اسلامی ایران بر این است که جنس نهادها از جمله ارتش از مردم و برای مردم است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: نوع سختی و بحران برای دولت و ملت تفاوتی ندارد و چه بحران خارجی بوده، چه داخلی و چه طبیعی همه برای رفع آن پای‌کار می‌آیند.

زیویار با اشاره به پروژه پل شهدای ارتش بخش شاهیوند به‌عنوان نمونه‌ای از وفاق و همراهی چند نهاد برای رفع محرومیت و مشکل مردم این منطقه، اضافه کرد: این همکاری و همراهی‌ها قطعاً برای مردم حس امید و نشاط را به همراه می‌آورد.

وی بیان کرد: وقتی مردم می‌بینند مسئولین صرف‌نظر از مسئولیت‌های اداری به‌صورت جهادی و مردمی برای رفع مشکلات وارد عرصه می‌شوند احساس امید و نشاط می‌کنند.

استاندار لرستان ادامه داد: بالاتر از تمامی اقدامات عملیاتی برای محرومیت‌زدایی، عشقی است که بین نهادها برای رفع مشکل مردم شکل می‌گیرد.

زیویار در مورد همراهی نهادها در تکمیل پروژه پل شهدای ارتش، گفت: عشق به خدمت به نحوی دیگر در نامگذاری این پل بنام شهدای والا مقام ارتش که مقدسانه‌ترین خدمت را در دفاع مقدس به مردم کردند، نمایان است.

وی ضمن تشکر از نهادهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، بنیاد علوی و اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای تکمیل این پروژه، اظهار کرد: تکمیل و بهره‌برداری این پروژه باعث نزدیکی افرادی که آن را به سرانجام رساندند و افرادی که از آن استفاده می‌کنند می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha