• پنجشنبه / ۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402070604156
  • خبرنگار : 50325

رشد عملکرد فنی بازیکنان هدف اصلی تیم فرهمند قم است

رشد عملکرد فنی بازیکنان هدف اصلی تیم فرهمند قم است

ایسنا/قم مربی تیم بدمینتون فرهمند قم گفت: هدف ما از حضور در فصل جاری لیگ‌برتر بدمینتون کشور اعتلای بازیکنان جوان بومی استان قم است و به دنبال کسب نتیجه نیستیم.

صادق کرباسی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی هفته سوم در لیگ‌ برتر بدمینتون کشور با تیم هدف سمنان، عنوان کرد: تیم ما کاملا بومی است و بازیکنان بسیار جوانی در تیم مورد استفاده قرار می‌گیرند که تجربه بازی‌های در این سطح را ندارند ولی ما در تلاش هستیم که هر هفته نتایج بهتری کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هدف ما رشد عملکرد فنی بازیکنان جوان است و برای رسیدن به این هدف تمرینات منظمی را در برنامه‌های خود داریم.

مربی تیم فرهمند قم با اشاره به سن پایین و انگیزه بالای بازیکنان، گفت: بازی با بازیکنان حاضر در لیگ‌برتر مثل مهران‌شهبازی، علی‌حیاتی، فرزین خانجانی و دیگر ستارگان بدمینتون کشور روزی برای جوانان تیم ما آرزو بود ولی در حال حاضر شاهد هستیم که در مقابل این بازیکنان امتیاز کسب می‌کنند و ما نیز در تمرینات این نکته را به آن‌ها گفته‌ایم که ما کار غیرممکنی از شما انتظار نداریم و تا همین‌جا بسیار خوب عمل کرده‌اید.

وی افزود: استفاده از بازیکنان جوان بومی در آینده به نفع بدمینتون قم است و قطعا در آینده شاهد درخشش این بازیکنان در مسابقات رنکینگ و کشوری خواهیم بود.

کرباسی ادامه داد: به نظر من کسب رتبه اول، دوم و یا سوم با استفاده از بازیکنان غیر بومی هیچ سودی برای بدمینتون استان قم نخواهد داشت و نهایتا تا چند ماه در ذهن مردم خواهد ماند.

علی فرجی رئیس هیات بدمینتون استان قم نیز در این نشست مطبوعاتی، گفت: انتظار داریم مسئولان کمک حال ما باشند ولی متاسفانه هیچ مسئولی تا امروز سراغی از تیم ما نگرفته و حتی برای تماشای بازی‌های ما به سالن نیامده است.

وی افزود: با هزینه حدود یک میلیاردی می‌توان نتایج درخشانی در بدمینتون کشور کسب کرد اما متاسفانه هیچ حامی مالی برای حمایت از ما به میدان نیامده و حتی از لحاظ رسانه‌ای نیز در بدمینتون دچار مشکل هستیم و رسانه‌های خبری کم‌ترین حمایت را از ما دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha