• دوشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۲ / ۲۲:۵۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402071007156
  • خبرنگار : 50635

رئیس جامعه هتل‌داران قشم:

ستاره‌های مراکز اقامتی جزیره قشم واقعی می‌شود

ستاره‌های مراکز اقامتی جزیره قشم واقعی می‌شود

ایسنا/هرمزگان رئیس جامعه هتل‌داران قشم گفت: ستاره‌های مراکز اقامتی جزیره قشم واقعی می‌شود.

عبدالباسط رضوانی شامگاه دوشنبه (دهم مهرماه) در نشست هفته گردشگری با محوریت گردشگری، سرمایه‌گذاری سبز و توسعه پایدار امروز با حضور رئیس جامعه هتل‌داران کشور و اعضای هیأت مدیره این جامعه برگزار شد، اظهار کرد: دفتر جامعه هتلداران قشم با هدف آموزش، توسعه و هماهنگ‌سازی مراکز اقامتی و گردشگری در قشم افتتاح شد که امید می‌رود روند پذیرش گردشگر با اقدامات این نهاد، بیش از پیش از لحاظ کمی و کیفی توسعه یابد.

رضوانی با اشاره به بازدید رئیس جامعه هتل‌داران کشور و تیم همراه از هتل‌های سطح شهر قشم، تصریح کرد: هتل آراکتای قشم نیز با ظرفیت ۹۸ اتاق افتتاح شد که از لحاظ ساختار و نوع سرویس دهی می‌تواند به عنوان یک شاخص در پروژه‌های هتل سازی تبدیل شود.

ظرفیت تخت هتل‌های قشم به ۹۵۰۰ تخت افزایش یافت

مدیرعامل جامعه هتلداران قشم یادآور شد: با افتتاح این هتل ظرفیت پذیرش گردشگر در قشم به ۹۵۰۰ تخت افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: با افزایش این تعداد تخت و همچنین افزایش تخت‌های در حال احداث تا پایان امسال، بخش عمده‌ای از تقاضای گردشگران و متقاضیان اقامت در قشم تأمین می‌شود.

راه‌اندازی سامانه رزرواسیون مراکز اقامتی قشم

رضوانی ضمن تقدیر و قدردانی از رئیس جامعه هتل‌داران کشور، مدیرکل نظارت بر عملکرد وزارت میراث فرهنگی، هیأت مدیره جامعه هتلداران کشور و معاونت فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد: سامانه رزرواسیون مراکز اقامتی قشم با هدف رزرو یکپارچه تخت و اتاق، حذف واسطه، کاهش هزینه‌ها و ارائه خدمات گردشگری نیز رونمایی شد.

وی گفت: این سامانه از ابتدای دیماه آماده استفاده کاربران خواهد بود و گردشگران می‌توانند بدون واسطه مراکز اقامتی مورد علاقه خود را انتخاب و رزرو کنند.

ستاره‌های هتل‌ها واقعی می‌شود / کیفی سازی هتل‌ها در دستور کار

مدیرعامل جامعه هتلداران قشم در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ستاره‌های هتل‌های قشم تا پایان امسال واقعی می‌شود.

وی با بیان اینکه کیفی سازی هتل‌ها در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: شاخص‌های اعطای ستاره به هتل‌ها ابلاغ خواهد شد و بر همین اساس هتل‌ها رتبه بندی و قیمت گذاری می‌شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۳۷۰۰ نفرساعت در قالب ۸ دوره آموزشی هتلداری و گردشگری، آموزش دیده‌اند، افزود.

رضوانی همچنین یادآور شد: حضور در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی به منظور معرفی و همچنین تبادل تجربیات میان هتلداران قشم و سایر نقاط ایران و جهان از جمله اقدامات انجام شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha