• سه‌شنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402071107224
  • خبرنگار : 50176

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد:

آمادگی ۱۲۰ اکیپ شرکت آبفا لرستان برای فصل بارندگی‌ها

آمادگی ۱۲۰ اکیپ شرکت آبفا لرستان برای فصل بارندگی‌ها

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از راه اندازی قرارگاه مواجهه با بارندگی‌های سیل آسا در استان خبر داد و گفت: ۱۲۰ اکیپ شرکت برای فصل بارندگی‌ها آمادگی دارد.

یاسر اکبریان دهم مهر ماه در جلسه مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب لرستان که  با محوریت آمادگی برای فصل بارندگی ها برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های گسترده همکاران در فصل گرما اظهار کرد: علی رغم شرایط بسیار سختی که در فصل گرما امسال در استان وجود داشت و براساس داده‌های هواشناسی تابستانی که گذشت گرمترین تابستان در چند دهه اخیر بوده ولی با برنامه‌ریزی و ایجاد قرارگاه رصد و پایش شرکت و همکاری مطلوب مردم توانستیم با سلامت از آن عبور کنیم.

وی در خصوص آمادگی هرچه بیشتر شرکت برای مواجهه با بارندگی‌های سیل آسا بیان کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود موج‌های بارندگی در نیمه اول مهرماه به استان و احتمال وقوع سیل و به منظور جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی برای تأسیسات شرکت و عدم توقف خدمات به مردم ضمن ایجاد قرارگاه مقابله با بارندگی‌های سیل آسا و برای نیمه دوم سال همه واحدهای مربوطه بایستی در آمادگی کامل قرار داشته و نسبت به تهیه تجهیزات و اقلام ضروری اقدام و تمامی مدیران امورات نسبت به کنترل مخازن و شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال نظارت ویژه‌ای داشته باشند.

اکبریان درخصوص عدم وصل آب‌های سطحی و پشت بام منازل تأکید کرد: با توجه به آیین‌نامه‌های نظام مهندسی و شهرسازی ورود هرگونه آب‌های سطحی به داخل منهول‌های آب و فاضلاب ممنوع بوده چراکه علت اصلی پس زدگی منهول‌ها همین ورود آب‌های سطحی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از آمادگی بیش از ۱۲۰ اکیپ اتفاقاتی و امدادی این شرکت برای ارائه خدمات به مردم در بخش آب و فاضلاب در سطح استان خبر داد و از مردم درخواست کرد که هرگونه حادثه یا مشکل مربوط به آب و فاضلاب را به سامانه شبانه روزی ۱۲۲ اطلاع داده تا همکاران در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به حل آن اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha