• پنجشنبه / ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402071308889
  • خبرنگار : 50291

معاون اجرایی رئیس جمهور:

مسؤولان باید شبانه روزی تلاش کنند و دشمنان قسم خورده را ناامید کنند

مسؤولان باید شبانه روزی تلاش کنند و دشمنان قسم خورده را ناامید کنند

ایسنا/تهران معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مسؤولان باید شبانه روزی تلاش کنند و دشمنان قسم خورده را ناامید کنند ، چرا که با نزدیک شدن کشور به قله‌های پیشرفت و توسعه، دشمنان بیشتر خشمگین می‌شود.

به گزارش ایسنا ، محسن منصوری شامگاه پنجشنبه ۱۳ مهر ماه در مراسم افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی سرپوشیده جنوب شرق استان در پیشوا طی سخنانی ضمن تبریک هفته فراجا به سبز پوشان و دلاور مردان و جان برکفان فراجا گفت: تلاش و زحمات شبانه روزی جان برکفان نیروی انتظامی امنیت و آسایش را برای مردم فراهم می‌آورد.

وی اتفاقات یک سال گذشته در کشور را ناخوشایند خواند و گفت: با تلاش نیروهای فراجا امنیت به جامعه بازگشت و باید قدردان این نیروهای جان برکف باشیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به مجموعه ورزشی در حال افتتاح اشاره کرد و گفت: این پروژه مهم ورزشی که بزرگترین مجموعه سر پوشیده جنوب شرق استان هست با مشارکت بخش خصوصی انجام شده است که با تعامل شورا و شهرداری مشکلی این پروژه را به مدت ۱۰ سال با آن درگیر بود رفع شد و امروز این پروژه فرهنگی ورزشی و رفاهی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه پروژه‌های ورزشی و فرهنگی در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: این پروژه‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است، افتتاح پروژه‌های فرهنگی و ورزشی در کاهش آسیب‌ها نقش بسزایی دارد و باعث تقویت سرانه‌های فرهنگی در منطقه نیز می‌شود.

منصوری پروژه در حال افتتاح را از لحاظ دیگری نیز بسیار مهم دانست و گفت: این پروژه در منطقه کم برخوردار پیشوا اجرا شده که اهمیت این پروژه را دوچندان کرده است، چرا که سرمایه گذاران خصوصی این پروژه، بومی منطقه هستند، دولت از مسؤولان بخش خصوصی وسرمایه گذاران در طرح‌های مختلف که انجام می‌دهند حمایت می‌کند.

وی سپس کشور را کارگاه سازندگی خواند و گفت: به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه کاره در کشور فعال شده و عملکرد بسیار خوبی دارد و دولت پروژه‌های به جا مانده و مشکل دار به سرانجام می‌رساند.

منصوری با بیان اینکه در حوزه دیپلماسی در منطقه بسیار فعال هستیم، اضافه کرد: در منطقه نقش آفرینی خوبی داریم که این پیشرفت‌ها بنا بر فرمایشات رهبری ما را به قله نزدیک می‌کند، مسئولان شبانه روزی در حال تلاش هستند.

وی گفت: دشمنان نظام در حال دست اندازی و سنگ اندازی هستد تا کشور را از مسیر توسعه خارج کنند، مسؤولان باید شبانه روزی تلاش کنند و دشمنان قسم خورده را نامید کنند چرا که با نزدیک شدن کشور به قله‌ها پیشرفت و توسعه دشمنان قسم خورده بیشتر خشمگین می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha