• جمعه / ۱۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402071409051
  • خبرنگار : 50160

امام‌جمعه زنجان:

رژیم غاصب اسرائیل رفتنی است

رژیم غاصب اسرائیل رفتنی است

ایسنا/زنجان امام‌جمعه زنجان با اشاره به مسئله فلسطین، گفت: رژیم اسرائیل مردم یک کشور را آواره کرده و قتل عام می‌کند؛ اما دولت‌هایی که ارتباط با این رژیم را عادی انگاری می‌کنند، سخت در اشتباه‌اند چون این رژیم رفتنی است و  ما می‌بینیم که از درون در حال از هم پاشیدن است.

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (۱۴ مهرماه) در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زنجان، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در کنفرانس وحدت، اظهار کرد: هر جا که جنگی در جهان رخ دهد، آمریکا در آن خیل بوده و دست دارد.

وی تصریح کرد: همین اختلاف شیعه و سنی کار آمریکا است، در حالی که آمریکا دلش به حال کسی نمی‌سوزد؛ فقط به دنبال این است که مانع رشد شیعه و سنی شود.

امام‌جمعه زنجان در ادامه گفت: پیامبر خیرخواه و دوستدار مومنان بود و نسبت به آنها رافت و مهربانی داشت.

وی افزود: اما نکته مهمتر این است که پیامبر اکرم (ص) الگوی نمونه بودند؛ پس برای سعادت در زندگی باید مسیرمان را با رسول خدا تنظیم کنیم.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: همه ما به پیامبر اکرم (ص) ارادت داریم؛ اما زمانی این موضوع واقعی خواهد بود که ایت ارادت را عملیاتی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: ما برای ابزار محبت به خداوند همان‌طور که در قرآن‌کریم نیز به آن اشاره شده است؛ باید دوستدار رسول اکرم (ص) باشیم.

خطیب جمعه زنجان در بخش دیگری با اشاره به اینکه امروز مهم‌ترین نگرانی آمریکا دین اسلام است، افزود:  آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از اسلام کینه دارند به همین خاطر با جمهوری اسلامی دشمن هستند.

وی با اشاره به مسئله فلسطین، ادامه داد: رژیم اسرائیل مردم یک کشور را آواره کرده و قتل‌عام می‌کند؛ اما دولت‌هایی که ارتباط با این رژیم را عادی انگاری می‌کنند، سخت در اشتباه‌اند چون این رژیم رفتنی است و ما می‌بینیم که از درون در حال از هم پاشیدن است.

آیت‌الله خاتمی در بخس دیگری با اشاره به روز دامپزشک و با اشاره به اینکه مسئله بهداشت دام رکن اساسی تامین بهداشت و تغدیه جامعه است، گفت: پس باید به این موضوع توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه امروزه دامپزشکی نقش بسزایی در سلامت دام‌ها دارد، افزود: خوشبختانه تشخیص به موقع بیماری دام‌ها، موجب پیشگیری از مرگ‌ومیر آنها شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha