• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402071913515
  • خبرنگار : 50177

معاون استاندار:

عقب ماندگی در حوزه زیر ساختی آب در لرستان جبران شود

عقب ماندگی در حوزه زیر ساختی آب در لرستان جبران شود

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در هیچ شهرستانی از لرستان آب شرب قابل برنامه‌ریزی و مدیریت وجود ندارد و ضرورت دارد این عقب ماندگی در حوزه زیر ساختی آب جبران شود که می‌طلبد وزارت نیرو در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشد.

احمدرضا دالوند، امروز نوزدهم مهرماه، در آیین آبرسانی به ۲۰ روستای کم‌برخوردار شهر جدید شاپورآباد که به نیابت از ۶۵۵۵ شهید لرستان برگزار شد، اظهار کرد: از اتفاقات خوبی که پس از انقلاب اسلامی در ایران رخ داد ارتقاء پیدا کردن مطالبات مردم از دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، به خاطر خدماتی بوده که تاکنون ارائه داده است.

وی افزود: یکی از بزرگترین مشکلات استان که از دیرباز رخ داده در حوزه زیرساختی بوده که موجب عقب افتادگی لرستان شده است.

دالوند اضافه کرد: لرستان سومین استان پربارش کشور بوده اما همچنان در بخش آب با چالش مواجه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: علیرغم خروج ۱۲میلیارد مترمکعب روان‌آب از استان اما در هیچ شهرستانی از لرستان آب شرب قابل برنامه‌ریزی و مدیریت وجود ندارد و ضرورت دارد این عقب ماندگی در حوزه زیر ساختی آب جبران شود که می‌طلبد وزارت نیرو در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشد.

دالوند تصریح کرد: پروژه‌های در حال ساخت لرستان نیاز به کمک مالی دارد تا بخشی از این عقب افتادگی جبران شود.

وی خاطرنشان کرد: نظام خدمات زیادی ارائه داده است اما همچنان باید مشکلات جبران شود و شهرستان الیگودرز به خاطر وسعت زیاد و کوهستانی بودن چالش زیادی دارد اما نظام خدمات خود را در این منطقه تاکنون ارائه کرده و خدمات زیرساختی زمان‌بر است تا به نتیجه برسد.

معاون استاندار با اشاره به اینکه نگاه مسئولین تلاش برای جبران این عقب‌افتادگی است و هم‌اکنون حدود هفت سد در حال احداث است، افزود: منابع مالی پروژه‌های جهاد ابرسانی استان علی‌رغم تلاش زیادی که بسیج‌سازندکی داشته رو به اتمام بود که استاندار با پیگیری‌های زیاد و با قبول مسئولیت حدود ۲۰۰ میلیارد تومان را به این منابع اضافه کرد.

دالوند با تاکید بر اینکه هم‌اکنون با تلاش بسیج در جهاد ابرسانی در سطح کشور پیش‌تر هستیم، گفت: چنانچه در بحث جهاد ابرسانی اعتبار تخصیصی از سوی استاندار هزینه شود، مجددا اعتبار خوبی تخصیص خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha