• دوشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402072416805
  • خبرنگار : 50294

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کردستان:

کردستان فاقد اتباع خارجی غیرمجاز است

کردستان فاقد اتباع خارجی غیرمجاز است

ایسنا/کردستان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان گفت: استان کردستان در بحث آمایش اتباع خارجی، جزو استان‌هایی است کە فاقد اتباع خارجی غیرمجاز است و این امر هموارە یکی از تاکیدات استاندار کردستان بودە است.

مرادعلی بهمنی امروز (۲٤مهر) در نشست خبری اظهار کرد: استانداری کردستان در بحث ارزیابی شاخص‌های عمومی موفق بە کسب بیش از ۹٦ درصد امتیاز در کشور شدە است.

وی عنوان کرد: همچنین در حوزە رضایت از خدمات ۹۷ درصد، ارتقای بهرەوری ٨۱ درصد و بهبود و تحول سازمانی نیز تحقق صورت گرفتە است.

بهمنی بیان کرد: همچنین در زمینە شاخص‌های اختصاصی، استانداری کردستان موفق بە ۹۱٦ امتیاز در کشور شدە کە تحقق اهداف ما در این زمینە ۹۲ درصد بودە است.

وی ادامە داد: همچنین در آمایش اتباع خارجی، استان کردستان جزو استان‌هایی بود کە اتباع خارجی را پذیرش نکردە است و این امر هموارە یکی از تاکیدات استاندار کردستان بودە است.

مرادعلی بهمنی خاطرنشان کرد: همچنین در بحث عمران و توسعە شهری و روستایی ٨٦ درصد از برنامەها محقق شدە است کە یکی از این محورها بحث ایمن‌سازی راەها است کە نسبت بە دورەهای قبل عملکرد خوبی صورت گرفتە است.

وی همچنین از فعالسازی سامانە سیتا در استان کردستان خبر داد و گفت: این سامانە بر میزان حمل‌ونقل وسیلەهای عمومی نظارت خواهد کرد.

مرادعلی ادامە داد: همچنین در دورە مدیریت جدید و دولت سیزدهم موفقیت‌های بسیار خوبی در حوزە مدیریت بحران صورت گرفتە است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث حق و حقوق زنان کارمند نیز برنامەهای صددرصدی محقق شدە است.

مرادعلی بهمنی بیان کرد: دفتربازرسی استانداری کردستان بە عنوان دفتر برتر کشور شناسایی و انتخاب شد.

وی افزود: برگزیدە شدن استانداری بە عنوان استانداری برتر در کشور سبب ارتقاء و توسعە استان خواهد شد و امکان افزایش جذب اعتبارات استان را بیشتر خواهد کرد.

مرادعلی بهمنی خاطرنشان کرد: همچنین استانداری کردستان در بحث نظام ارتباطات مردمی استانداری رتبە یک و استاندار کردستان بە عنوان مردمی‌ترین استاندار در کشور انتخاب شدە است.

بهمنی یادآور شد: همچنین در بحث رسانە سامد موفق بە کسب رتبە سوم کشوری شدیم کە در سال‌های قبل جزو استان‌های اخر در کشور بودیم.

وی بە بحث پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنە در استان اشارە کرد و افزود: از ۱۳ هزار و ٥٨۲ درخواست تسهیلات قرض‌الحسنە بیش از ۹٦ درصد آن پرداخت و در این موضوع جزو ٦ استان برتر در کشور هستیم.

بهمنی خاطرنشان کرد: همچنین در بحث رسیدگی بە نامەها و مکاتبات مردمی در سفر اول ریاست جمهوری جزو چهار استان اول در کشور هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha