• پنجشنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402072719619
  • خبرنگار : 50037

تکمیل و افتتاح ۴۱ پروژه عمرانی آموزشی نیمه‌تمام استان همدان

تکمیل و افتتاح ۴۱ پروژه عمرانی آموزشی نیمه‌تمام استان همدان

ایسنا/همدان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از تکمیل و افتتاح ۴۱ پروژه آموزشی عمرانی نیمه تمام سطح استان همدان خبر داد.

حمید شیرازیانی پنجشنبه ۲۷ مهر در آیین افتتاح مدرسه ۹ کلاسه شهید آقامحمدی شهر صالح آباد شهرستان بهار، گفت: در سطح استان همدان در هفته دولت و مقارن با بازگشایی مدارس در سال‌تحصیلی جدید، ۴۱ پروژه آموزشی نیمه تمام باقی مانده از سال‌های گذشته با ۲۴۱ کلاس درس با زیربنای ۲۸ هزار مترمربع با صرف اعتباری افزون بر ۲۳۳ میلیارد تومان تکمیل و افتتاح و در اختیار مجموعه آموزش و پرورش قرار داده شده است.

وی در رابطه با پروژه مدرسه ۹ کلاسه شهید آقامحمدی شهر صالح آباد نیز بیان کرد: عملیات اجرایی مدرسه ۹ کلاسه شهید آقامحمدی شهر صالح آباد در سال ۹۷ با زیربنای ۱۵۰ مترمربع در دو طبقه آغاز شده است.

شیرازیانی تصریح کرد: توسط پیمانکار اسکلت این پروژه  بتونی با سقف تیرچه بلوک براساس استاندارد ضوابط مقررات ملی ساختمان طرحی و اجرا شده و علاوه بر کلاس های درس دارای سه فضای الحاقی شامل سالن اجتماعات، اتاق های اداری و سرویس بهداشتی ویژه دانش آموزان و معلمان است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه، مرحله دیوارکشی و محوطه سازی آن باقی مانده بود که خوشبختانه از محل منابع اعتبارات تخریب و بازسازی با دریافت اعتبار لازم ظرف مدت سه ماه مرحله دیوارکشی و محوطه سازی آن انجام و طرح فوق تکمیل شد و امروز به صورت صددرصدی به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ  در مجلس شورای اسلامی هم گفت: ۹ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه از محل طرح تخریب و بازسازی و سفر ریاست جمهوری هزینه شده‌ است.

فتح الله توسلی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های آموزشی شهرستان ضرورت دارد، یادآور شد:وتکمیل پروژه های عمرانی آموزش و پرورش از نقش مؤثری در ارتقاء و توسعه  فضای آموزشی شهرستان برخودار خواهد بود. 

فرماندار شهرستان بهار هم گفت: به منظور اهداف توسعه و نوسازی مدارس در دولت سیزدهم برنامه های مختلفی در شهرستان در دستور کار و در دست اجراست که تکمیل و  افتتاح مدرسه شهید آقامحمدی نیز یکی از این برنامه ها بود.

مجتبی فیض‌اللهی با بیان اینکه در توسعه برنامه های ورزشی مدارس نیز ورود پیدا کرده ایم، خاطرنشان کرد: اعتبارات خوبی در سال جاری برای مدارس با پیگیری های لازم جذب شد که خوشبختانه با جذب این اعتبارات در سال جاری شاهد افتتاح مدرسه حضرت معصومه(ع) و مدرسه شهید آقا محمدی بودیم و افتتاح این مدارس از نقش مؤثری در ارتقاء فضای آموزشی شهرستان برخودار خواهد بود.

وی افزود: برنامه های توسعه ای مختلف دیگری نیز در حوزه  آموزش و پرورش و نیز سایر حوزه ها در دستور کار داریم که به مرحله اجرا در خواهد آمد.

فیض‌الهی با اشاره به نهضت آسفالت ریزی در شهرستان گفت: آسفالت راه های روستایی این شهرستان با همت دولت سیزدهم رو به تکمیل است و به همین منظور در تدارک برگزاری جشن پایان نهضت آسفالت رسانی در شهرستان هستیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha