• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402080201717
  • خبرنگار : 50184

۲ پروژه ورزشی در کرمانشاه افتتاح شد

۲ پروژه ورزشی در کرمانشاه افتتاح شد

ایسنا/کرمانشاه زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی امام (ره) و آکادمی تنیس روی میز مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه به مناسبت هفته تربیت بدنی افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، فرماندار کرمانشاه، عصر امروز(دوم آبان) در مراسم افتتاح این پروژه‌ها با اشاره به تاثیرات مهم ورزش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، گفت: جوانان و نوجوانان ما آینده سازان این کشور هستند، لذا باید بتوانیم زمینه های لازم را برای رشد و شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای آنها در همه حوزه‌ها و از جمله ورزش فراهم کنیم.

محمدرضا آمویی ادامه داد: ورزش می‌تواند علاوه بر حفظ سلامتی جوانان و نوجوانان، از نظر روحی و ایجاد شادی و نشاط هم اثر گذار باشد.

وی اظهار امیدواری کرد با همدلی جامعه ورزش و بهره گیری از رهنمودهای پیشکسوتان این حوزه شاهد موفقیت‌های هرچه بیشتر ورزش کرمانشاه باشیم.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث پروژه زمین چمن مجموعه ورزشی امام(ره) شهر کرمانشاه زمستان سال ۱۴۰۱ آغاز و امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه از محل ماده ۲۷ توسط بخش خصوصی و با صرف حدود هشت میلیارد تومان اعتبار در فاز اول افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با بیان اینکه در فاز دوم این پروژه فضاهای جانبی آن احداث می‌شود، تصریح کرد: زمین چمن مجموعه ورزشی امام(ره) کرمانشاه در مساحت ۶۷۰۰ متر مربع، زمین چمن استاندارد آموزشی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هشت زمین چمن مصنوعی و طبیعی استاندارد و مینی فوتبال تحت نظر اداره کل ورزش و جوانان در شهر کرمانشاه فعال است، گفت: از این تعداد دو زمین چمن توسط بخش خصوصی احداث شده است.

حاتمی گفت: در حال حاضر در سطح شهرستان کرمانشاه سه زمین چمن مینی فوتبال دیگر در بخش‌های بیلوار، کوزران و ماهیدشت در حال احداث است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد، با افزایش تعداد زمین‌های چمن فوتبال در کرمانشاه زمینه‌ای برای رشد و توسعه هرچه بیشتر این رشته فراهم شود.

۲ پروژه ورزشی در کرمانشاه افتتاح شد

پروژه دیگری که امروز با حضور مدیرکل وررش و جوانان و فرماندار کرمانشاه افتتاح شد، آکادمی تنیس روی میز فرزین واقع در مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه بود.

۲ پروژه ورزشی در کرمانشاه افتتاح شد

شهنام اردلان رئیس هیات تنیس روی میز استان در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث این پروژه از حدود دو سال پیش از محل ماده ۲۷ توسط بخش خصوصی آغاز شد و امروز به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: برای این پروژه جمعا حدود ۲.۲ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و دارای پنج میز تنیس روی میز است که چهار میز آن مسابقه‌ای است.

رئیس هیات تنیس روی میز استان با تاکید براینکه این هیات در بحث تامین تجهیزات پروژه و همراهی با بخش خصوصی همکاری داشته، عنوان کرد: در حال حاضر شش آکادمی تنیس روی میز در سطح استان فعال است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha