• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402080201723
  • خبرنگار : 50649

خیزش جهانی کاریکاتوریست‌ها برای حمایت از «کودکان غزه»

خیزش جهانی کاریکاتوریست‌ها برای حمایت از «کودکان غزه»

ایسنا/فارس رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری اولین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور کودکان غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، محمد علی چوبینی امروز،  ۲ آبان‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: اولین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور کودکان غزه با هدف دعوت از کاریکاتوریست‌های جهان در جهت خلق آثار به منظور حمایت از کودکان غزه برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد بین‌المللی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این جشنواره باید آثار خود را تا ۲۰ آبان ماه به نشانی   shiraz.iran۱۴۰۲@gmail.com ارسال کنند. 

معاون فرهنگی شهردار شیراز بیان کرد: در این رویداد محدودیت سنی برای ارسال آثار وجود ندارد و هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال حداکثر ۵ اثر در ابعاد ۳۰ در ۴۲ سانتی متر و یا در اندازه A۳ است.

چوبینی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را به صورت فایل jpg  با حجم ۳۰۰ dpi به صورت سیاه سفید و رنگی ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه اعلام نتایج این رویداد ۲۹ آبان‌ماه همزمان با ۲۰ نوامبر روز جهانی کودک خواهد بود، گفت: در این جشنواره داوری آثار با حضور کاریکاتوریست‌های برتر ایران و جهان انجام خواهد شد و در پایان مسابقه به برندگان جشنواره، لوح یادبود و به ۵ اثر برتر جوایز ویژه اهدا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز یادآور شد: پوستر اولین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور کودکان غزه در روز یکشنبه، سی‌ام مهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور استاندار فارس و شهردار شیراز رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، کاریکاتور از  بین‌المللی‌ترین و جهانی‌ترین هنری است که می‌توان با صراحت مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را در قالب مفاهیم هنری انتقال داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha