• چهارشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402080301901
  • خبرنگار : 50189

بیانیه حزب اعتدال و توسعه استان کرمان در خصوص حوادث اخیر غزه

بیانیه حزب اعتدال و توسعه استان کرمان در خصوص حوادث اخیر غزه

ایسنا/کرمان حزب اعتدال و توسعه استان کرمان در خصوص حوادث اخیر غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی حزب، در این بیانیه آمده است:

«دگر بار رژیم غاصب اسرائیل با کشتار ناجوانمردانه و کور غیر نظامیان اعم از زنان و کودکان بی‌گناه در متراکم‌ترین نقطه جمعیتی جهان یعنی باریکه غزه جنایت جدیدی آفریده و مهر تاییدی است بر ۷۵ سال جنایاتی از قبیل نسل کشی، کوچ اجباری و اشغال سرزمین ملت‌های منطقه.

این روش و رویه صهیونیست‌ها سابقه چندین دهه دارد که با کشتار فجیع و شبه نسل کشی قصد وحشت آفرینی و ایجاد خفقان و تسلیم نمودن مطلق فلسطینی تبارهای منطقه است تا امکان اعتراض و حق حاکمیت و سرزمینی و حقوق انسانی مردم را در نطفه خفه کند.

البته این روش نتیجه معکوس داده و روز به روز آگاهی مردم منطقه و سطح آمادگی دفاعی آنان افزایش چشمگیر داشته است. حرکت اخیر گروه حماس نشانه‌ای از این رفتار بود.

جنایت اخیر رژیم غاصب همان ادامه سیاست وحشت و کشتار است. هم روش جدیدی از نوع تخریب کامل منطقه از قبیل زیرساخت‌های شهری آب و برق و اماکن و منازل به بهانه واهی محل فعالیت گروه اسلامی حماس و بر همین اساس از حمله به پناهجویان در بیمارستان‌ها، کلیسا و مساجد و به خاک و خون کشیدن غیرنظامیان و مجروحان نیز ابائی ندارد و نگران قوانین حقوق بشر نیست زیرا آمریکا با مواضع دوگانه خود از صدور هرگونه قطعنامه توسط شورای امنیت علیه این رژیم جلوگیری می‌کند و تنها درصدد جلب رضایت لابی صهیونیستی است.

حزب اعتدال و توسعه استان کرمان ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و انزجار از جنایات ضد بشری اسرائیل در منطقه، خواهان محکوم کردن این رژیم در سراسر دنیا علی‌الخصوص جهان اسلام بوده و باشد با اتحاد جهان اسلام و اجرای مواضع قاطعانه خود این رژیم را از ادامه جنایات خود بر حذر بدارند. انشاالله»

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha