• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402080906335
  • خبرنگار : 50134

مدیرکل حوزه مشارکتهای اجتماعی وزارت ورزش و جوانان:

تقویت دیپلماسی جوانان برای حل مشکلات این حوزه از اهداف وزارت ورزش و جوانان است

تقویت دیپلماسی جوانان برای حل مشکلات این حوزه از اهداف وزارت ورزش و جوانان است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل حوزه مشارکتهای اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: تقویت دیپلماسی جوانان و حضور جوانان و سازمانهای مردم نهاد در امور مربوط به جوانان برای حل مشکلات این حوزه از اهداف مهم وزارت ورزش و جوانان است.

علی پارسانیا ۹آبان در افتتاحیه رویداد "هم نا " که در سالن خانه جوان ارومیه برگزار شد، تصریح کرد: توسعه مشارکت نهادمند اجتماعی هدف اصلی درخصوص سازمان‌های مردم نهاد بوده و در بحث آموزش و توانمندسازی سمن‌ها در دوره جدید نیز نظامنامه آموزشی تدوین و پیش نویس آن آماده شده و در حال دریافت نظرات اساتید هستیم تا بعد از جمع بندی یک نظام‌نامه جامع  نوشته و ارائه  شود.

پارسا نیا نشان کرد: برگزاری رویداد" هم نا " برای همگرایی و هم افزایی در استان و بین سازمان‌های مردم نهاد تاثیر و اهمیت زیای دارد لذا در دوره جدید استان به استان در جمع جوانان و سازمان‌های مردم نهاد جوانان حضور و از ظرفیت و توانمندی آنها آشنا می‌شویم و بدون واسطه در جریان خواسته‌ها و گفتمان آنها قرار می‌گیریم.

وی با تاکید به اینکه فضای گفت و گو در رویداد "هم نا" دنبال می‌شود، یادآورشد: هدف از برگزاری این دوره از رویداد "هم نا" مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان قوانین و مقررات در حوزه سمن‌های جوانان روشهای جذب منابع مالی و با مشارکت و با حضور نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد است.

مدیر کل حوزه مشارکتهای اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه سال گذشته دستورالعمل شبکه سازی سازمان‌های مردم نهاد به عنوان راهکاری برای دسته بندی تخصصی این گروه برای ارائه آموزش‌های لازم آماده و در ستاد ملی جوانان مصوب شد، اظهار کرد: رویکرد ما در شبکه سازی، توانمندسازی تخصصی و هم افزایی در موضوعات تخصصی بوده  و تاکنون شبکه سازی در ۱۶ موضوع به استان‌های اعلام و آذربایجان‌غربی در خصوص شبکه‌ سازی محیط زیست به همراه چند استان اعلام آمادگی و بعد از بررسی، میزبانی دبیرخانه ملی این بخش به استان واگذار شد.

پارسانیا با اشاره به اینکه آیین نامه حمایت از طرح‌های سازمان‌های مردم نهاد ابلاغ شده است، تصریح کرد: صدور مجوز سازمان‌های مردم نهاد جوانان از سال گذشته آغاز شده و تلاش داریم صدور مجوز ها، حداکثر یک ماهه اجرایی شود.

مدیر کل حوزه مشارکتهای اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: دور جدید فراخوان حمایت از طرح‌ها آغاز شده است  و بعد از بررسی طرح ها در استان و کشور تسهیلات برای اجرای ان طرح ها پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha