• چهارشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402081007044
  • خبرنگار : 50652

مدیرکل فنی و حرفه‌ای گلستان عنوان کرد:

لزوم ترویج خیریه‌های مهارتی در سازمان فنی و حرفه‌ای

لزوم ترویج خیریه‌های مهارتی در سازمان فنی و حرفه‌ای

ایسنا/گلستان مدیرکل فنی و حرفه‌ای گلستان با بیان اینکه استان گلستان میزبان شایسته‌ای در برگزاری مسابقات مختلف علمی ملی و بین‌المللی است، افزود: آمادگی برگزاری مسابقات بین المللی و ایجاد دبیرخانه دائمی مسابقات فناوری اطلاعات و ارتباطات در گلستان را داریم.

حمزه کرایلو شامگاه سه‌شنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۲ در آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت که به میزبانی استان گلستان در دانشکده فنی و حرفه ای مائده شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: پتانسیل‌های استان گلستان سبب شده تا میزبان رویدادهای مختلف باشیم و پیش از این مسابقات، میزبان ۳۰ عکاس برتر کشور در حوزه برداشت زعفران در روستای وامنان بودیم.

وی با بیان اینکه استان گلستان در ۱۰ محصول کشاورزی رتبه‌های یک تا پنجم کشوری را داراست، عنوان کرد: ما جزء معدود استان‌هایی هستیم که در زمینه کشاورزی حرف بسیاری برای گفتن داریم و در حوزه جغرافیای کشاورزی ۲۳ روز امنیت غذایی کشور را به طور مختصر و متوالی تأمین می‌کنیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای گلستان با تأکید بر اینکه برطرف کردن نقاط ضعف موجود در حوزه خام فروشی برای استان بسیار مهم است، تصریح کرد: با این کار توانستیم کمک شایانی به برندینگ حوزه زعفران، اقتصاد کشاورزی و به خصوص اقتصاد گردشگری داشته باشیم.

وی ترویج خیریه‌های مهارتی در سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را علاج بسیاری از مشکلات دانست و با تشکر از بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی به عنوان اسپانسر و خیرین این رویداد علمی، خاطرنشان کرد: به جرأت می‌توانیم بگوئیم که در این مسابقات نسبت به دوره گذشته شاهد تغییرات چشمگیری بودیم و هیچ راهی نداریم مگر اینکه موانع اشتغال را کوتاه کرده تا زودتر به مقصد برسیم و در واقع بتوانیم بهینه‌تر زندگی کنیم.

کرایلو با اعلام آمادگی مبنی بر ایجاد دبیرخانه دائمی مسابقات فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان گلستان، گفت: ما همه زیرساخت‌های برگزاری مسابقات را در استان داریم و بعد از برگزاری این جلسات قطعاً نقاط ضعف و قوت را شناسایی و استانداردهای مقتضی را رعایت می‌کنیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای در پایان با اشاره به اینکه در روزهای آتی به سراغ دومین دوره مسابقات نوجوان در استان و در همین رشته‌هایی که برگزار شد خواهیم رفت، اضافه کرد: بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت گرگان با حضور ۱۱۴ شرکت‌کننده از ۲۸ استان از روز شنبه ۶ مهرماه کار خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha