• یکشنبه / ۲۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402082114937
  • خبرنگار : 50295

استاندار زنجان:

گزارش خدمات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی زنجان امر مهمی است

گزارش خدمات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی زنجان امر مهمی است

ایسنا/زنجان استاندار زنجان به سفر پیش‌روی رئیس‌جمهور به استان اشاره کرد و گفت: گزارش و انعکاس خدمات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی امر مهمی است و دستگاه‌ها باید نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

محسن افشارچی صبح امروز (۲۱ آبان‌ماه) در جلسه شورای اداری با بیان اینکه با ارائه گزارش عملکرد مردم احساس می‌کنند که کارهای مختلفی انجام می‌شود، اظهار کرد: کارهای زیادی انجام شده است و همه این موارد را باید بیان کرد تا مردم بدانند که برنامه‌ها برای افزایش خدمات انجام شده در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌روی در کشور، تصریح کرد: دغدغه اصلی، تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو است و انعکاس خدمات و دستاوردها زمینه‌ساز این مهم است.

نماینده عالی دولت در استان افزود: آن‌چه برای مردم حائز اهمیت به نظر می‌رسد، این است که در قالب مردم‌سالاری جاری در جمهوری اسلامی افرادی که انتخاب کردند در دسترس باشند تا عموم به این امر باور داشته باشند.

افشارچی به موضوع بررسی صلاحیت‌های داوطلبان نمایندگی مجلس اشاره کرد و گفت: سیستم اجرایی در احراز و عدم احراز صلاحیت‌ها نقشی ندارد و این امر براساس سازوکار هیئت‌های اجرایی که متشکل از معتمدان منتخب است، انجام می‌شود.

وی با بیان این که اگر افرادی نسبت به موضوع بررسی صلاحیت‌ها اعتراض دارند، در مراحل بالاتر امکان‌پذیر است، گفت: برای برگزاری انتخابات همه امکانات به‌کار گرفته خواهد شد تا شاهد حضور حداکثری مردم با سلایق مختلف باشیم.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به تاریخچه اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: جهت‌گیری جمهوری اسلامی مسیر درستی درباره فلسطین است. البته به این نکته نیز باید توجه داشت که حماس از داخل حرکت توده‌ای مقاومت مردم فلسطین به وجود آمده است و چیزی جدا از این نیست.

افشارچی به لزوم بازخوانی تاریخچه سرزمین فلسطین به صورت مستند تاکید کرد و گفت: تابوت صلح ادعایی رژیم صهیونیستی هیچ مرده‌ای ندارد و نباید به آن دلخوش کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha