• شنبه / ۲۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402082719415
  • خبرنگار : 50060

امدادرسانی هلال‌احمر قزوین در ۵ حادثه طی یک شبانه‌روز

امدادرسانی هلال‌احمر قزوین در ۵ حادثه طی یک شبانه‌روز

ایسنا/قزوین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از امدادرسانی در پنج حادثه‌ طی شبانه‌روز گذشته، خبر داد.

حسین خوئینی با اشاره به وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر در حوادث شبانه‌روز گذشته، اظهار کرد: طی تماس تلفنی و اعلام به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان مبنی بر وقوع چند حادثه در محور های مواصلاتی در شبانه روز گذشته به پنج حادثه توسط عوامل امداد و نجات، امدادرسانی شد.

وی با اشاره به ۵ حادثه در شبانه روز گذشته گفت: یک حادثه در محور بوئین زهرا هجیب، کیلومتر۳ محور فرعی بوئین زهرا آراسنج سفلی در ساعت یک بامداد اتفاق افتاد که برخورد تریلی و کامیون با یکدیگر بوده است و ۲ نفر مصدوم این حادثه توسط عوامل امدادی هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند و حادثه بعدی نیز در محور الموت- معلم‌کلایه واژگونی خودروی ساندرو با ۲ فوتی بود که ۲ مصدوم این حادثه پس از رهاسازی توسط نیروهای امدادی هلال احمر به مرکز درمانی انتقال یافتند.

بنا بر اعلام روابط عمومی هلال احمر قزوین، خوئینی در ادامه تصریح کرد: در حادثه بعدی انحراف و ورود تریلی به داخل مرکز خرید در آبیک، کیلومتر ۴۵ اتوبان قزوین به تهران مسیر شمالی، ساعت ۳:۲۱ صبح اتفاق افتاد که ۲ نفر فوتی در این حادثه داشتیم.

وی افزود: حادثه دیگری نیز در آبیک، کیلومتر ۴۵ اتوبان تهران- کرج، مسیرجنوبی ساعت۱:۴۰ بامداد اتفاق افتاد که واژگونی یک دستگاه سانتافه با ۲ فوتی و یک نفر مصدوم بود که توسط عوامل امداد و نجات پس از ارزیابی صحنه اقدام به رهاسازی و ارائه خدمات اولیه کردند و برای مداوای بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در پایان اظهار کرد: در کیلومتر ۴۵ محور قزوین- رشت مسیر شمالی  نیز برخورد پژو ۴۰۵ و تریلی با یک فوتی اتفاق افتاد که ۳ مصدوم این حادثه نیز توسط نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهین و مهتاب پس از انجام اقدامات اولیه و ارزیابی، رها سازی شدند و مصدومین جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha