• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402082820567
  • خبرنگار : 50649

آسفالت‌ بیش از ۵۱ هزار مترمربع معابر طی هفته پانزدهم در شیراز

آسفالت‌ بیش از ۵۱ هزار مترمربع معابر طی هفته پانزدهم در شیراز

ایسنا/فارس سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغاز شده است، گفت: در طول هفته پانزدهم، ۵۱ هزار و ۴۴۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۶ هزار و ۴۳۱ تن آسفالت شده است.

رضا جاویدی امروز، ۲۸ آبان در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه، ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع‌شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته پانزدهم از جهش عمرانی بیان کرد: در هفته گذشته، ۵۱ هزار و ۴۴۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۶ هزار و ۴۳۱ تن آسفالت شده است.

وی در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده است، پرداخت و گفت: تراش و ترمیم در کمربندی جنوب از پروژه‌های عمرانی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۲، ۶ و ۹ صورت گرفته است.

سخنگوی شهرداری شیراز بیان کرد: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی در کوچه ۵ بولوار پارسیان شمالی و فرعی‌های بولوار تلاش شرقی، کوچه ۱۹ بلوار جمهوری در منطقه ۳، کوچه ۱۰ گلشن و فرعی‌های کوچه یک مطهری جنوبی در منطقه ۴، فرعی‌های خیابان شهید کشوری و فرعی‌های خیابان صاحب‌الزمان در منطقه ۵، کوچه ۳٫۲ فجر شرقی در منطقه ۹ و فرعی‌های شهرک بزین در سطح منطقه ۱۰ انجام‌گرفته است.

وی همچنین با بیان اینکه روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده در خیابان جنب بوستان مادر در منطقه ۵ نیز انجام‌ شده است، افزود: طی ۱۴ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، تاکنون ۷۳۸ هزار و ۱۴۵ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۹۲ هزار و ۵۸۷ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha