• سه‌شنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402083022334
  • خبرنگار : 50219

بسیجیان برگزیده مهریزی تجلیل شدند

فرمانده سپاه الغدیر یزد: فرهنگ ناب بسیجی فرهنگ دفاع از مظلوم است

فرمانده سپاه الغدیر یزد: فرهنگ ناب بسیجی فرهنگ دفاع از مظلوم است

ایسنا/یزد بسیجیان برگزیده و برتر شهرستان مهریز در همایشی با حضور فرماندهان ادوار گذشته حوزه و پایگاه‌های بسیج شهرستان تجلیل شدند.

سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم گفت: بسیجیان قهرمان با ایمان و اخلاص تا پای جان به مردم و کشور خدمت می‌کنند و آن را یک افتخار بزرگ و رسالت ملی و انقلابی می‌داند.

وی با اشاره به این که فرهنگ ناب بسیجی فرهنگ دفاع از مظلوم است، اظهار کرد: بسیج آمد که تهدیدات را به فرصت تبدیل کند و این را در ۴۰ سال گذشته ثابت کرد و انتظار می‌رود که مردم و مسئولان این نیروی انقلابی را بیشتر همراهی کنند.

فرمانده سپاه الغدیر بیان کرد: جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی ادامه دارد و باید بسیجیان قهرمانف همچنان در کنار مردم با بصیرت نقش حساس دینی و انقلابی خود را در عرصه‌های مختلف در کشور انجام دهند که بسیار ضروری است.

وی در ادامه از خبری برای سربازان غایب گزارش داد و گفت: مشمولانی که هشت سال از زمان غیبت آن‌ها می‌گذرد، می‌توانند خدمت خود را به صورت ناپیوسته حداقل دو و حداکثر هشت سال در پایگاه‌های مختلف مقاومت بسیج بگذرانند.

زارع کمالی اظهار کرد: این ایده سپاه برای تغییر گذراندن نحوه دوره سربازی برای نخستین بار اجرا شده است؛ به این ترتیب که تبدیل کردن سربازی از حالت پیوسته دو سال به دوره ناپیوسته باشد.

فرمانده سپاه الغدیر در پایان تصریح کرد: این افراد می‌توانند به صورت پاره وقت فعالیت کرده و بعد از گذشت چند سال، کارت پایان خدمت دریافت کنند.

در پایان از مدیران و بسیجیان برتر سال ۱۴۰۱ ناحیه مهریز با اهداء هدایایی تقدیر شد و فرماندار شهرستان نیز با اهداء لوح تقدیر از زحمات فرمانده سپاه ناحیه مهریز قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت مهریز، در این مراسم که در سالن فرهنگ و ارشاد مهریز برگزار شد، ۲۵ نفر از بسیجیان حوزه‌ و پایگاه‌ها و مدیر موفق ناحیه مهریز تجلیل شدند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد: فرهنگ ناب بسیجی فرهنگ دفاع از مظلوم است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha