• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402090100922
  • خبرنگار : 50210

انقلاب اسلامی طلیعه دار یک نظم جدید در جهان خواهد بود

انقلاب اسلامی طلیعه دار یک نظم جدید در جهان خواهد بود

ایسنا/مرکزی فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی طلیعه‌دار یک نظم جدید در جهان خواهد بود.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری شامگاه اول آذرماه در سومین یادواره شهدای بسیجی شهرستان اراک که در مسجد امام المهدی(عج) برگزار شد با بیان اینکه رسول الله(ص) همواره نماد صراط مستقیم بودند و پس از ایشان، ائمه معصومین این مسئولیت را بر عهده گرفتند، اظهار کرد: امروز صراط مستقیم ما، به نیابت از رسول الله(ص) و ائمه معصومین(ع) ولایت فقیه است و نباید راه را گم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز صراط مستقیم به معنی حرکت پشت سر ولایت فقیه است، گفت: قدرت بی حد و حصر در اختیار خداوند است که این قدرت را به بندگانی که استطاعت پذیرش دارند تفویض می‌کند و مصداق این تفویض، امام راحل است.

امیر حیدری تصریح کرد: امروز امام ما وعده کرده است که استکبار جهانی نابود خواهد شد و آن روز دور نیست.

وی تاکید کرد: در این لحظه ۱۵۶ فرستنده رادیویی و تلویزیونی علیه حقانیت ایران اسلامی در حال فعالیت هستند و برای تخریب و تغییر جهت نظام اسلامی به عرصه‌های فرهنگی دست انداخته‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نظم جهانی گفت: آمایش سیاسی جهانی نشان می‌دهد که در هر دوره‌ای شاهد یک رخداد و آمایشی خاص بودیم. انقلاب اسلامی طلیعه‌دار یک نظم جدید در جهان خواهد بود و این نظم جهانی را امام راحل وعده داده‌اند. ما در حال عبور از یک پیچ تاریخی هستیم و این عبور، نظم سومی در جهانی پدید می‌آورد که جمهوری اسلامی به عنوان یک واقعیت الهی در قالب یک قدرت منبعث از خداوند در آن پدیدار می‌شود و جمعیت‌ها به آن گرایش پیدا می‌کنند. اگر به مسائل با چشم بصیرت سیاسی نگاه کنیم می‌توان این نظم سیاسی را شاهد بود.

وی اظهار کرد: در سال‌های اخیر آمریکایی‌ها وارد افغانستان و عراق شدند و قطعا به خاک ایران نیز طمع داشتند، اما در مقابل قدرت نظام اسلامی کاری از پیش نبردند. قدرت نظام جمهوری اسلامی پایگاه آمریکا را در عین الاسد نابود کرد و او منطقه را با اقتدار جمهوری اسلامی ترک کرد، این موارد نشان از تحقق نظم نوین جهانی پس از عبور از پیچ تاریخی دارد.

امیر حیدری با اشاره به جنگ غزه، بیان کرد: امروز این جنگ، بیداری مسلمانان را به همراه دارد. رهبر معظم انقلاب حدود ۵ سال قبل، پیش بینی کردند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند و این روز حتما فرا می‌رسد.

وی افزود: جنگ امروز غزه یکی از قرائن و شواهد متقنی است که سرعت عبور ما از پیچ تاریخی را بیشتر می‌کند، اسرائیل مفتخر به داشتن بزرگترین شبکه های اطلاعاتی و امنیتی است و ادعا دارد که از نظر اطلاعاتی تاکنون غافلگیر نشده است، اما شاهد بودیم که تا ۲۴ ساعت پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی گیج بودند و اعمالی که امروز انجام می‌دهند، اعمال افراد عاقل نیست، بلکه اعمالی حیوانی، شیطانی و دیوانه‌وار است که کودکان و زنان بی پناه را هدف قرار می‌دهند.

امیر حیدری بیان کرد: نوار غزه دارای ۴۲ کیلومتر طول و ۱۲ کیلومتر عرض است و کشتن ۱۴ هزار انسان بی‌گناه در محدوده کم، مصداق اعمال احمقانه و دیوانه‌وار است. شک نکنید که جنگ غزه در اینجا خاتمه نمی‌یابد بلکه اتفاقی رخ می‌دهد که باعث اقتدار مسلمانان خواهد بود و سرعت عبور از پیچ تاریخی را بیشتر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ما از این پیچ تاریخی به سلامت عبور خواهیم کرد، افزود: با تکیه بر قدرت خودکفایی، موشک‌های نقطه زن، جوانان دانشمند، علمای روشن ضمیر و امام بابصیرت می‌توان پیش رفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جامعه ما باید به شهدا اقتدا کند تا راه ولایت را گم نکند، اگر خواهان دفاع از امانت شهدا هستیم، باید به مانند آن‌ها رفتار کنیم، اخلاص در عمل داشته باشیم و از ولایت پیروی کنیم. قطعا با رعایت این امور، انقلاب اسلامی به انقلاب امام زمان(عج) متصل می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به رفتارهای بسیجی، گفت: باید رفتار بسیجی به معنی خدمت عاشقانه و مخلصانه را درون خود پرورش دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha