• سه‌شنبه / ۷ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402090704499
  • خبرنگار : 50228

شانس بالای قهرمانی تنیسور خوزستانی در مسابقات زیر ۱۸ سال کشور

شانس بالای قهرمانی تنیسور خوزستانی در مسابقات زیر ۱۸ سال کشور
آرین چهرازی، تنیسور خوزستانی

ایسنا/خوزستان فینال مسابقات تنیس زیر ۱۸ سال کشور فردا (۹ آذر) در اهواز برگزار می شود که ورزشکار خوزستانی شانس بالایی در کسب مقام قهرمانی دارد.

محمدرضا جمهیری رییس هیات تنیس خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: مسابقات تنیس زیر ۱۸ سال ایران که با حضور ۱۲۶ نفر از سراسر کشور از دوم آذرماه به میزبانی باشگاه نفت اهواز آغاز شده است، فردا نهم آذر با شناخت نفرات برتر در فینال این رقابت ها به پایان می رسد.

وی بیان کرد: اختتامیه این مسابقات فردا (چهارشنبه) با حضور عزیزی رئیس فدراسیون برگزار خواهد شد و همزمان با حضور آقای عزیزی نیز مجمع عمومی سالیانه هیات تنیس خوزستان جهت ارایه  گزارش سال ۱۴۰۱ و بررسی عملکرد هیات استان برگزار خواهد شد.

شانس بالای قهرمانی تنیسور خوزستانی در مسابقات زیر ۱۸ سال کشور

رییس هیات تنیس خوزستان درباره شانس خوزستان برای رسیدن به عنوان قهرمانی در این رقابت ها، گفت: در مجموعِ چهار رده سنی ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۱۶ سال، هشت ورزشکار به فینال راه پیدا کرده اند که آرین چهرازی تنیسور ارزنده استان در دو رده سنی ۱۴ و ۱۶ سال از شانس بالایی برای قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی برخوردار است. او تنها خوزستانی راه یافته به فینال مسابقات است.

شانس بالای قهرمانی تنیسور خوزستانی در مسابقات زیر ۱۸ سال کشور

وی با بیان این که با تصمیم فدراسیون، این مسابقات به عنوان مسابقه انتخابی تیم ملی زیر ۱۸ پسران در نظر گرفته شد، عنوان کرد: علی رغم لغو مسابقات المپیاد دانش آموزی ایران، هیات تنیس استان خوزستان جهت برگزاری مسابقات تنیس  رده‌های سنی زیر ۱۸ پسران اعلام آمادگی کرد و با همکاری فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان، میزبانی این مسابقات به استان خوزستان اعطا شد که در این چند روز تلاش ما میزبانی شایسته از ورزشکاران بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha