• سه‌شنبه / ۷ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402090705206
  • خبرنگار : 50589

میرزائیان: مزد تلاش‌مان را گرفتیم

میرزائیان: مزد تلاش‌مان را گرفتیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول فنی تیم فوتبال مس‌سونگون ورزقان می‌گوید این تیم با برد مقابل داماش گیلان مزد تلاشش در هفته اخیر را کسب کرده است.

مس‌سونگون ورزقان و داماش گیلان در تقابلی از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته اول امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری دو بر یک مسی‌ها به اتمام رسید.

امیر پیرزائیان پس از این پیروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از بچه‌های تیم تشکر می‌کنم. سخت کوشی در تمرینات اثرش را در نیمه دوم هم گذاشت. لطف خدا در دو بازی اخیر شامل حال این مجموعه شده است.بچه‌ها واقعا صادقانه کار می‌کنند. این پیروزی مزد زحمات در هفته‌های اخیر بود.

او ادامه داد: از یاسر نجف‌زاده، مدیرعامل باشگاه مس‌سونگون وزرقان، تشکر می‌کنم که از بچه‌ها حمایت می‌کنند. یک‌پارچگی و همدلی خوبی در تیم وجود دارد.

میرزائیان عنوان کرد: اول راه هستیم و با تغییر رویکرد، سعی می‌کنیم در برنامه کوتاه مدت به اهدافمان برسیم و در برنامه‌های میان مدت و بلند مدت اثراتش را در باشگاه خواهیم دید.

او در خصوص عنوان عجیب‌اش در باشگاه مس‌سونگون وررقان "رئیس دپارتمان فوتبال" گفت: حضور آدم‌ها مهم نیست‌، تاثیرشان مهم است‌. به نظرم این‌ها یکسری القاب هستند که در فوتبال به وجود می‌آیند. برای من سمت مهم نیست و آمدم که کمک کنیم. سابقه بازی در اروپا دارم و زمانی هم راه را برای باشگاه گل گهر باز کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، مسئول فنی تیم فوتبال مس‌سونگون ورزقان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه برای اهداف باشگاه هم‌سو شویم. و یک قدم برداریم. آمده‌ام که اثرگذا باشم. چیزی که در فوتبال آذربایجان در سنوات گذشته اتفاق افتاده است بازیکنان بزرگی بودند که به فوتبال ملی کمک کردند، می‌خواهیم این شرایط را به وجود بیاوریم و امیدوارم شرایط فوتبال آذربایجان را تکان دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha