• پنجشنبه / ۹ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402090906186
  • خبرنگار : 30147

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی:

فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر تا ۶ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر تا ۶ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر تا ۶ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

جعفر فرشچی، هشتم آذرماه در بازدید از وضعیت پروژه فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر اظهار کرد: پروژه احداث تصفیه‌خانه شهرک صنعتی کاشمر با ظرفیت روزانه ۲۵۰ مترمکعب در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: با مصوبات استانی و کمک دستگاه‌های اجرایی و پیمانکار، پروژه فعال‌تر شده و از روند و پیشرفت خوبی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه ابنیه تصفیه‌خانه تکمیل شده و خریداری تجهیزات و لوازم در حال انجام است، تصریح کرد: با نصب تجهیزات طی ۶ ماه آینده پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه شبکه جمع‌آوری داخلی شهرک صنعتی انجام شده است، خاطرنشان کرد: از ۵۵ واحد فعال در شهرک صنعتی کاشمر تاکنون ۲۰ واحد به شبکه فاضلاب شهرک متصل شده و باقی واحدها نیز عملیات اتصالشان به شبکه در دست پیگیری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: میزان فاضلاب تولیدی در شهرک صنعتی کاشمر ۱۰۰ مترمکعب است.

حجت‌الله شریعتمداری فرماندار کاشمر نیز در این بازدید با اشاره به اینکه اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی جزو پروژه‌های اولویت‌دار و زیربنایی شهرستان است، گفت: با توجه به مخاطرات زیست‌محیطی پساب واحدهای صنعتی، بهره‌برداری از این پروژه باید سرعت بیشتری بگیرد.

در ادامه جلسه تأمین برق مورد نیاز فاز جدید شرکت کاشی کاشمر برگزار شد، دراین جلسه که مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و معاونین شرکت توزیع برق حضور داشتند، با توجه به ظرفیت کارخانه کاشی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و تولید منطقه موضوع ۴.۵ مگاوات برق کارخانه برای راه‌اندازی خط تولید جدید مطرح و راهکارهای فنی تأمین برق مورد نیاز کارخانه بررسی و مورد تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha