• پنجشنبه / ۹ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402090906204
  • منبع : نمایندگی گیلان

سرمربی سپیدرود:

‌هدف ما صعود به لیگ دسته اول است

‌هدف ما صعود به لیگ دسته اول است

ایسنا/گیلان پیوس با تأکید بر اینکه هدف ما صعود به لیگ دسته اول است، گفت: خوشحالی ما امشب به پایان می‌رسد و از فردا باید آماده شویم برای مسابقه های بعدی تا بتوانیم به هدف خود دست یابیم.

فرشاد پیوس پس از پیروزی پر گل برابر شهدای بابلسر با بیان اینکه ضمن تبریک به هواداران ارتش سرخ گیلان، اظهار کرد: از طرفداران تیم که در این سرما و بارش شدید باران برای تشویق ما به ورزشگاه آمدند همچنین بازیکنان تیم که با جان و دل بازی کردند، تشکر می‌کنم.

سرمربی محبوب سرخ پوشان با اشاره به اینکه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: این برد را به همه هواداران، بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه تقدیم می‌کنم.

پیوس گفت: با توجه به قولی که داده بودم، هفته به هفته در حال پیشرفت هستیم، بازی بسیار سختی بود و تیم حریف هماهنگ و یکدست بود اما ما هم تمرینات خوبی داشتیم و هم توانستیم از نقاط ضعف تیم حریف استفاده کنیم.

سرمربی سپیدرود رشت همچنین ادامه داد: به نظر من هنوز کارهای زیادی داریم تا به نقطه مطلوب برسیم و این روند را باید پله پله طی کنیم.

پیوس با تأکید بر اینکه هدف ما صعود به لیگ دسته اول است، گفت: خوشحالی ما امشب به پایان می‌رسد و از فردا باید آماده شویم برای مسابقه های بعدی تا بتوانیم به هدف خود دست یابیم.

وی با بیان اینکه به مدیریت جوان باشگاه دستمریزاد می‌گویم، افزود: ما هرچه خواستیم، مدیریت باشگاه در اختیار ما قرار دادند همچنین از شهردار، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس هیأت فوتبال گیلان تشکر می‌کنم که زمین را به این خوبی آماده کردند.

پیوس از هواداران درخواست کرد که صبر و حوصله خودشان را بیشتر کنند و تاکید کرد: بازی ها به صورت حذفی نیست و پله به پله باید پیشرفت کنیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، وی در پایان با اشاره به اینکه کادرفنی با مجموعه تیم برای اینکه قول خود را که همان صعود به لیگ دسته اول است، وفا کنند تمام توان خود را می‌گذارند، تصریح کرد: از تمامی بازیکنان خود از در این بازی راضی هستم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha