• یکشنبه / ۱۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402091208280
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون استاندار اردبیل مطرح کرد:

آمار منتشرشده درباره نزاع مخدوش است

آمار منتشرشده درباره نزاع مخدوش است

ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه جایگاه اول در شبکه‌سازی تشکل‌های خیریه کشور به استان اردبیل تعلق دارد، گفت: آمار منتشرشده اخیر در مورد بالا بودن میزان نزاع در اردبیل مخدوش و غیرقابل قبول است.

به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، رضا قاسمیان اظهار کرد: در روزهای اخیر آماری نادرست و مخدوش درباره میزان نزاع در استان اردبیل منتشر شد و به نظر می‌رسد در این زمینه در حق اردبیل اجحاف شده است.

وی افزود: استان اردبیل از استان‌های دارای فضائل اخلاقی، معنوی و ارزشی است و به هیچ‌وجه مراجعه به پزشکی قانونی و یا گزارش بگومگوها نمی‌تواند مبنای درست ارزیابی درباره نزاع باشد چراکه در برخی از استان‌ها حتی دعواهای سنگین‌تر در پزشکی قانونی به ثبت نرسیده و بگومگوها در کلانتری‌ها ثبت نمی‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به جایگاه اول استان در شبکه‌سازی تشکل‌های خیریه کشور، تصریح کرد: ما باید به وجود خیرین افتخار کنیم که در استان اردبیل با تلاشی مضاعف سعی می‌کنند تا در ابعاد مختلف یاریگر انسان‌های محروم، نیازمند و دردمند باشند.

قاسمیان با قدردانی از تلاش‌ها و همراهی خیرین در حوزه‌های مختلف برای کاهش آلام مردم، ادامه داد: ۱۲ دستگاه متولی صدور مجوز و همچنین همراهی این تشکل‌های خیرخواهانه هستند که قطعاً در سایه همراهی آن‌ها، استان اردبیل می‌تواند در این حوزه به عنوان یک استان پیشرو، پرچمدار حفظ عزت و کرامت نیازمندان معرفی شود.

وی اظهار کرد: اولویت اصلی در این زمینه رفع نیازمندی مردم بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده است و در کنار امر خیر، باید به حوزه آموزش و توانمندسازی فعالان این عرصه نیز بهای بیش‌تری داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به ۳ عنصر امنیت، رفاه و آزادی در سطح کلان حاکمیت دولت‌ها، گفت: همه دولت‌ها تلاش می‌کنند تا امنیت مناسب، رفاه مطلوب و آزادی را در حد وسیع برای مردم خود فراهم کنند اما آنچه که جمهوری اسلامی ایران را با بیش از ۲۰۰ نوع حکومت دنیا متمایز می‌کند، تأکید بر ۲ عنصر عدالت و کرامت در کنار امنیت، رفاه و آزادی است.

قاسمیان بیان کرد: خیرین در برقراری عدالت و کرامت نقش پیشتاز دارند و سعی می‌کنند تا در تحقق عدالت نسبی پیشرو و پیشتاز عمل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha