• سه‌شنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402091410251
  • منبع : نمایندگی سمنان

تحصیل بیش از ۷۵ هزار دانشجو در سمنان/تکریم دانشجو نباید محدود به ۱۶ آذر باشد

تحصیل بیش از ۷۵ هزار دانشجو در سمنان/تکریم دانشجو نباید محدود به ۱۶ آذر باشد

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از تحصیل بیش از ۷۵ هزار دانشجو در این استان خبر داد و گفت: تکریم و احترام به دانشجو نباید محدود به ۱۶ آذر باشد بلکه باید در همه حال و همه ی زمان ها تکریم دانشجویان در دستور کار باشد.

سیدمحمدرضا هاشمی ۱۴ آذرماه در آستانه ۱۶ آذر, روز دانشجو با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه سمنان؛ اظهار کرد: استان سمنان یک استان دانشگاهی است، بیش از ۷۵ هزار دانشجو در سطح استان در حال تحصیل هستند.


وی افزود: امور مربوط با حوزه دانشجویی از جمله عمرانی، دانش بنیان، فرهنگی و سایر حوزه ها را پیگیری خواهیم کرد.


هاشمی خاطرنشان کرد: فرمایشات آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب که اهمیت خاصی را برای جامعه دانشجویی قائل هستند، خط معیار ماست.


وی عنوان کرد: با همکاری و هماهنگی همگان و عنایت خداوند متعال، در حوزه های اقتصادی، عمرانی، اشتغال، مصوبات سفر و سایر حوزه ها رتبه های شاخص و برتر کشوری نصیب استان سمنان شد.


 استاندار سمنان گفت: با اقدامات صورت گرفته و ارزیابی اعلامی کشوری، کمیسیون دانشجویی استان سمنان توانست رتبه شاخص کشوری را از آن خود کند.

استاندار سمنان در هشتمین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان نیز، با بیان اینکه پیش بینی ، مهمترین امر پیش رو در حوزه مبارزه مواد مخدر است گفت: لازم است قبل از پیشگیری و درمان احتمالی با بررسی های دقیق ، پیش بینی شود که چه افرادی احتمال درگیری با این بلای خانمان سوز را دارند تا با اقدامات اصولی از درگیری آنها با مواد مخدر جلوگیری کرد.


وی اضافه کرد: باید با تربیت مربیان بالغ در حوزه مواد مخدر، آموزش های لازم برای نوجوانان و جوانان و دیگر اقشار جامعه ارائه شود.


رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت های فرهنگی باید در جهت مبارزه با مواد مخدر گام برداشت ، گفت:لازم است با اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین آحاد مردم شد تا از احتمال وقوع خطرات احتمالی در حوزه مواد مخدر اجتناب کرد.


هاشمی تصریح کرد: نقش دهیاری ها و شوراها در این حوزه بسیار موثر بوده و لازم است مسئولین شهری و روستایی برنامه های فرهنگی و بازی های بومی و محلی خود را در جهت افزایش نشاط اجتماعی افزایش دهند.

استاندار سمنان در پایان ضمن اعلام اینکه مبارزه با مواد مخدر همیشه برای استان سمنان در اولویت کاری بوده ، اضافه کرد: همه دستگاه های مرتبط و اجرایی استان باید با همکاری و همراهی مردم دیندار و متدین استان با اجرای برنامه های گوناگون و استفاده از تمام ظرفیت ها در جهت مبارزه با این بلای خانمان سوز قدم بردارند.

به گزارش ایسنا- استاندار سمنان که در آستانه روز ۱۶ آذر ( روز دانشجو) به صورت سرزده به دانشگاه سمنان رفته بود با حضور در سلف سرویس دانشجویی دانشگاه ، ناهار را در فضایی صمیمانه و در کنار دانشجویان صرف و در گفت و گویی صریح و بی واسطه با دانشجویان ، ضمن شنیدن دغدغه ها و انتظارات آنان ، دستوراتی را به منظور رفع مشکلات و تامین درخواست های این قشر صادر کرد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha