• شنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402091812703
  • خبرنگار : 50060

استاندار قزوین:

مردم در صرفه‌جویی در مصرف گاز نقش حیاتی دارند

مردم در صرفه‌جویی در مصرف گاز نقش حیاتی دارند

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: مردم در صرفه‌جویی در مصرف گاز نقش حیاتی دارند و باید تلاش کنیم در این چند ماه که با سردی هوا مواجه می‌شویم با صرفه جویی در مصرف گاز برای مصرف بهینه گاز و استفاده مناسبت‌تر این نعمت همه بتوانیم نقش داشته باشیم.

محمدمهدی اعلایی در بازدید از مجتمع تقویت فشار گاز استان قزوین، ضمن تأکید بر اهمیت صرفه‌جویی در گاز، اظهار کرد: چگونگی مصرف گاز  به طوری که امکان گازرسانی به واحدهای مسکونی و تجاری وجود داشته باشد، یکی از مسائل مهم در ایام سرد سال است که مردم باید به آن توجه کنند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: مصرف گاز در صنایع نیز دارای اهمیت است و اگر در واحدهای صنعتی با کمبود گاز مواجه شویم به دنبال آن حجم تولید در کشور کاهش پیدا می‌کند و  مقولات مهمی مانند اشتغال نیز آسیب می‌بیند.

استاندار قزوین بیان کرد: ایستگاهی که امروز مورد بازدید قرار گرفت در تأمین گاز استان‌های غربی، شمالی و مرکزی نقش‌آفرین است و این مجموعه در سطح استانی و ملی تلاش می‌کند که با تولید انرژی، مردم روزهای خوبی را در زمستان سرد پشت سر بگذارند.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: علاوه بر اینکه مجموعه دستگاه‌های مرتبط شرکت ملی گاز ایران تمام تلاش خود را در جهت مدیریت مناسب‌تر این حوزه انجام می‌دهند تا حجم گاز مورد نیاز تأمین شود اما هیچ‌کدام نمی‌تواند جای صرفه‌جویی در مصرف گاز را بگیرد و مردم نقش مهمی را در این زمینه دارند.

وی در پایان گفت: باید بدانیم که گاز کالای ارزشمندی است و هر شعله ای که اضافه روشن شود یک شعله مفید دیگری که می‌تواند در مسیر تولید، اشتغال و درآمدزایی برای کشور نقش‌آفرینی داشته باشد، خاموش می‌شود و باید تلاش کنیم در این چند ماه که با سردی هوا مواجه می‌شویم با صرفه‌جویی در مصرف گاز در مصرف بهینه این نعمت الهی نقش داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha