• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402092216413
  • خبرنگار : 50184

نماینده کرمانشاه در مجلس:

ایمیدرو ۳۰۰ میلیون یورو در کرمانشاه سرمایه‌گذاری می‌کند

ایمیدرو ۳۰۰ میلیون یورو در کرمانشاه سرمایه‌گذاری می‌کند

ایسنا/کرمانشاه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از قول سازمان ایمیدرو برای سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون یورویی در کرمانشاه در حوزه نیروگاه و تولید خبر داد.

محمد رشیدی، امروز(۲۲ آذر) در مراسم کلنگ زنی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق کرمانشاه، با اشاره به تلاش های انجام شده برای اجرایی شدن این پروژه، اظهار کرد: حدود دو سال پیش تفاهم نامه‌ای با سازمان ایمیدور برای احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی کرمانشاه منعقد شد که البته عملیاتی شدن آن به زمان زیادی نیاز داشت.

وی افزود: در نهایت با دستور وزیر صمت و تلاش های صورت گرفته از سوی مسئولین استانی و کشوری، امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق قراری که با سازمان ایمیدور داشته‌ایم، مقرر شده این سازمان ۳۰۰ میلیون یورو در کرمانشاه در دو حوزه نیروگاهی و تولیدی سرمایه گذاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه حضور سازمان ایمیدرو  در کرمانشاه برکاتی برای این استان به همراه خواهد داشت، عنوان کرد: امروز هم یک رایزنی اولیه را با این سازمان داشتیم تا در بحث تکمیل تصفیه خانه فاضلاب کرمانشاه و استفاده از پساب آن برای مجموعه های صنعتی استان ورود داشته باشد که این امر هم به لحاظ صرفه جویی در مصرف آب و هم زیست محیطی اهمت فراوانی دارد.

وی در ادامه گفت: قطعا حضور  و سرمایه گذاری سازمان های بزرگ صنعتی و تولیدی در استان محرومی مانند کرمانشاه می تواند یک فرصت بزرگ برای استان باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه به احداث پروژه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در کرمانشاه هم اشاره کرد و افزود: این پروژه هم در اشغال و هم در ایجاد زیرساخت مورد نیاز کارهای تولیدی و صنعتی به استان کمک می کند و از طرفی می تواند در بحث صادرات هم برای استان تاثیر داشته باشد.

وی همچنین بر لزوم انعکاس فعالیت های صورت گرفته در استان هم  تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری همواره روی اطلاع رسانی دستاوردها تاکید دارند تا باعث امیدواری در مردم شود، چراکه دشمن در تلاش برای ناامید کردن مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۳ ۰۹:۵۸

خدایا شکر بعد از ۴ سال آمدی حرف الان هم به خاطر رای داری حرف میزنی خودت و خدایت تو این ۴ سال نمایندگان مجلس کرمانشاه چه برای کرمانشاه کردید فقط دروغ تحویل مردم دادین وعده تو خالی مردم سر کار گذاشتن شرکت کردن در انتخابات مجلس و رای دادن به شما مثل گوشت سگ حرام است هر کی به شما رای بده خیانت به خودش کرده

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۳ ۱۸:۵۸

اطلاع نداری تهمت نزن من خودم چند بار مشکلات کارگاه تولیدی دارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدون هیچ آشنایی و پارتی کمک کردن مشکل سوخت برطرف کردن خدا شاهده این دوره نمایندگان پر کارترین وپر انرژی با پشتکار و دلسوز مردم از بعد از انقلاب بوده اند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۳ ۲۳:۵۷

همین نیروگاهی که الان هست روزی چند میلیون لیتر آب زیر زمینی برای خنک کردن استفاده میکنه که خیلی از سفره های آب زیر زمینی رو نابود کرده یه نیروگاه دیگه حتما ضربه مهلک تری به این سفره ها میزنه!

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۶ ۱۷:۳۵

باسلام این نیروگاه سیکل ترکبی کلاس fاست .