• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402092216594
  • خبرنگار : 50176

دادستان مرکز لرستان:

اهل رسانه و قلم هدایتگر باشند

 اهل رسانه و قلم هدایتگر باشند

ایسنا/لرستان دادستان مرکز لرستان گفت: اهل رسانه و قلم هدایتگر باشند و آنچه که مطالبه عموم است را در معنای واقعی ارائه و اطلاع‌رسانی کنند.

داریوش شاهونوند ۲۲ آذرماه در بازدید سرزده از بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد، اظهار کرد: هدف ما از انجام این یازدیدهای سرزده این است که بدانیم و بفهمیم که آیا مسئولان آنچه که متعهد هستند در رابطه با وظایفشان عمل می‌کنند یا خیر و اگر احیاناً نقص، ایراد و اشکالی وجود دارد در هر حال این اشکالات قابل رفع هست یا خیر؟ و اگر قابل رفع است در چه  زمانی و مواردی و اگر قابل رفع نیست به چه نحو می‌شود رفع کرد.

وی ادامه داد: ما در همین پروسه با یک برخورد زیبای یکی از کارکنان روبرو شدیم که ابراز رضایتمندی کردم و بر خودم بالیدم در یک مجموعه‌ای می‌توانیم چنین مسئولان و کارمندانی داشته باشیم که علی‌رغم مشغله کاری چنین برخوردی داشته باشد.

شاهونوند افزود: در این بازدید میدانی با تک تک افراد مصاحبه کردیم و سپس اظهارات طرف مقابل را نیز شنیدیم که آیا کسی ایرادی و ابهامی در نحوه رسیدگی دارد درست است یا خیر و آیا نقصانی متوجه خود مسئولان درمان هست یا نه. امروز دیدیم.

این مقام قضایی گفت: خوشبختانه نه تنها چنین مواردی وجود نداشت بلکه جزم، عزم و اراده و پشتکار و همت مسئولان این بیمارستان بر این است که آنچه وظیفه‌شان است و حتی فراتر از آن را نیز انجام دهند و باز هم از همین موارد به صورت سرزده از تمامی حوزه‌ها را انجام می‌دهیم.

دادستان مرکز لرستان بیان کرد: امروز نیز بازدید از چهار تا پنج مدرسه را با حضور کلیه مسئولان مرتبط انجام دادیم و شاید بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد از مشکلات در همانجا حل و فصل شد.

وی تأکید کرد: امیدواریم که اهل رسانه و قلم نیز بدانند اولاً وظیفه‌شان چیست و ثانیاً هدایتگر باشند و آنچه که مطالبه عموم در معنای واقعی است را اطلاع‌رسانی بجا، به موقع و مناسب کرده و ارائه راهکار پس از اینکه اظهارات متقابل طریفین را نیز استماع کردند، داشته باشند.

شاهونوند افزود: اگر ایرادی باشد حتماً کتباً به مسئول مربوطه تذکر داده می‌شود و اگر بعضاً موارد مثبتی باشد حتماً به آن مدیر و مسئول خواهیم گفت.

دادستان مرکز لرستان اضافه کرد: وقتی می‌بینید مسئولان با روحیه باز و گشاده با مردم برخورد می‌کنند، به نظر من بزرگترین مزیت نظام حقوقی و نظام اسلامی ماست که باید از مدیران و تمام پرسنل کادر درمان این بیمارستان تشکر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha