• سه‌شنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402092819850
  • خبرنگار : 71295

استاندار بوشهر:

موفقیت ایران مدیون توفیق‌های فرهنگی است

موفقیت ایران مدیون توفیق‌های فرهنگی است

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر بر لزوم توسعه برنامه‌ های با کیفیت فرهنگی و اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت: موفقیت‌های ایران مدیون توفیق‌های فرهنگی است.

احمد محمدی‌زاده در یادواره سی و سومین سالگرد شهید صادق گنجی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دشتستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صادق گنجی، ۶۷۰ شهید دشتستان و شهدای مدافع امنیت اظهارداشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و همه موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران مدیون موفقیت‌های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس با برنامه‌های فرهنگی به پیروزی رسید گفت: استان بوشهر در عرصه ۸ سال دفاع مقدس ۱۱۴ معلم، ۴۴۰ دانش‌آموز و ۲۶ دانشجو معلم شهید تقدیم کرده است.

استاندار بوشهر با گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار بزرگ مقابله با تروریست و تکفیری‌ها گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی از ظرفیت معنوی و فرهنگی در جبهه مقاومت استفاده کرد و در مقابل همه دنیا ایستاد.

وی تفکر فرهنگی را عامل موفقیت در همه عرصه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: امام راحل(ره) فرمودند "ایران اسلامی در جنگ انقلاب اسلامی به جهان صادر کرد و ما در جنگ ابهت ابرقدرت‌ها را شکستیم "که این موفقیت‌ها در پرتو برنامه‌های فرهنگی و معنوی محقق شده است.

محمدی‌زاده، شهید صادق گنجی را سفیر فرهنگی ایران در پاکستان دانست و بیان کرد: صادق گنجی که مسئولیت خانه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان بر عهده داشت به شهادت رسید و برادر این شهید نادر گنجی که دانشجو بود در دفاع مقدس به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی بر توجه به برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد و افزود: توسعه برنامه‌های فرهنگی در جامعه یک امری مهم و ضروری است و قدرت ایران در جنگ نرم و فرهنگی باید توسعه یابد و تقویت شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha