• جمعه / ۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402100100149
  • خبرنگار : 50160

امام‌جمعه موقت زنجان:

حضور در انتخابات امری مهم و ضروری است

حضور در انتخابات امری مهم و ضروری است

ایسنا/زنجان امام‌جمعه موقت زنجان با بیان اینکه حضور در انتخابات امری مهم و ضروری است گفت: شرکت در انتخابات شرکت در جبهه حق علیه باطل است.

حجت‌الاسلام حسن بیات امروز (جمعه یکم دی‌ماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان اظهار کرد: تا شروع انتخابات امسال ۷۰ روز باقی مانده است و حضور پررنگ مردم در انتخابات بار دیگر  نقشه شوم دشمنان را نقشه بر آب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دشمن برای انتخابات پیش‌رو در کشور برنامه‌هایی در نظر گرفته و هزینه بسیار کرده است، تصریح کرد: باید بصیرت و آگاهی مردم در این‌باره بیشتر شود تا دشمنان نتوانند به عقاید و باورهای انقلابی نفوذ کنند.

امام‌جمعه موقت زنجان ادامه داد: دشمن سعی دارد با ایجاد نفاق در جامعه، مانع این حرکت ملی شود؛ در حالی‌که ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی، دشمن‌شناس هستند و اجازه نخواهند داد دشمن بر آنان غلبه کند و نقشه‌های دشمنان مثل همیشه بی‌اثر خواهد بود و حضور فعال در عرصه انتخابات دشمن را ناامید خواهد کرد.

حجت‌الاسلام بیات ابراز کرد: مردم باید بدانند که نظام اسلامی برای همه است و نباید اختلافی در این مورد پیش آید و شرکت در انتخابات مانند شرکت در جبهه حق علیه باطل است که باید به آن پرداخته شود.

وی تاکید کرد: همانطور که در زمان جنگ دشمن با حضور جوانان انقلابی ناامید شد شرکت در انتخابات نیز باید همین طور پیش رود.

امام‌جمعه موقت زنجان عنوان کرد: دشمن امروزه قصد دارد مقاومت و همبستگی موجود بین مردم غزه، فلسطین و یمن را در هم شکند و باید در نظر داشت که نباید از دشمن ترسید بلکه باید همیشه در میدان حاضر بود و هدف اصلی دشمن  سرکوب کردن حامیان اصلی فلسطین است.

حجت‌الاسلام بیات گفت: دشمن قصد دارد مقاومت اسلامی فلسطین و مجاهدان این کشور را شکست دهد تا بتواند بر آنها غلبه کند غافل از اینکه بنا به گفته خداوند در قرآن‌کریم، مکر و حیله دشمن به لطف خداوند بر مسلمانان تاثیر نخواهد داشت‌.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به نهضت سوادآموزی، ابراز کرد: نهضت سواد آموزی از جمله حوزه‌هایی است که گام‌های مثبت در تقویت آموزش و یاددهی در جامعه داشته است و در این حوزه تا به امروز به بهترین شکل ورود پیدا کرده است.

امام‌جمعه موقت زنجان به ضرورت توجه به مدیریت بحران اشاره کرد و افزود: بحران و مدیریت مناسب آن باعث پیشگیری از وقوع بسیاری از وقایع طبیعی مانند سیل زلزله و ... می‌شود. اگر زمان وقوع بلایای طبیعی مدیریت لازم جهت کنترل در زمان بحران به عمل آید آسیب‌ها به حداقل خواهد رسید و مدیریت لازم در بحران امری مهم و ضروری است تا مشکلات بعدی در اثر عدم مدیریت لازم به وجود نیاید.

وی در بخش دیگری با اشاره به سالروز ولادت عیسی مسیح، گفت: زمانی که امام عصر (عج) ظهور کند حضرت مسیح نیز در کنار ایشان خواهد بود.

حجت‌الاسلام بیات همچنین به جایگاه حضرت ام‌البنین اشاره کرد و افزود: حضرت ام‌البنین (س) از جمله بانوانی بود که در راه اسلام فرزندان باوفایی تربیت کرد؛ فرزندانی که تربیت آن‌ها زبان‌زد خاص و عام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha