• پنجشنبه / ۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402100704715
  • خبرنگار : 50040

معاون رئیس جمهور خبر داد:

افتتاح ۶۰ پروژه در آینده با تزریق‌۷۰۰۰ میلیاردتومان در گیلان

افتتاح ۶۰ پروژه در آینده با تزریق‌۷۰۰۰ میلیاردتومان در گیلان

ایسنا/گیلان معاون رئیس جمهور با بیان اینکه گیلان ۶۰ طرح و پروژه مهم دارد، تصریح کرد: تعدادی از این پروژه ها تا پایان امسال و تعدادی دیگر تا پایان سال ۱۴۰۳ با تزریق اعتبار ۷۰۰۰ میلیارد تومانی تکمیل و افتتاح می‌شود.

داوود منظور امروز پنج‌شنبه، ۷ دی ماه در حاشیه بازدید از بیمارستان در دست ساخت ۴۰۰ تختخوابی لاکان رشت در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به انجام سفرهای استانی به منظور بازدید و پیگیری پروژه های مهم استانی، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه از طرح ها و پروژه های مهم پشتیبانی می کند.

وی با بیان اینکه گیلان ۶۰ طرح و پروژه مهم دارد، تصریح کرد: تعدادی از این پروژه ها تا پایان امسال و تعدادی دیگر تا پایان سال ۱۴۰۳ با تزریق اعتبار ۷۰۰۰ میلیارد تومانی تکمیل و افتتاح می شود.


معاون رئیس جمهور با اشاره به برخی از این طرح ها از جمله بخش های آب، فاضلاب، حمل و نقل و راه، فرهنگی و زیرساخت، بیمارستان ۴۲۱ تختخوابی لاکان را مگاهاسپیتال دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه جزو پروژه های مهم حوزه بهداشت و درمان کشور است که تا پایان سال آینده تکمیل خواهد شد.

وی افزود: ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان هزینه شده بود و طی دو سال گذشته نیز ۶۰۰ میلیارد تومان تزریق کردیم و برای تجهیز نیازمند تامین اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی هستیم.

منظور با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم جهت تکمیل هرچه سریع تر کریدورهای مهم از جمله راه آهن رشت - کاسپین و رشت - آستارا در کنار محورهای جاده ای، اضافه کرد: سیاست دولت تخصیص منابع و تزریق اعتبار برای پروژه هایی است که قابلیت تکمیل و افتتاح تا پایان سال آینده را دارند.

وی همچنین از حمایت دولت از شالیکاران و چایکاران خبر داد و بیان کرد: سیاست دولت، حمایت از تولید داخلی برنج است و تلاش می کنیم از طریق ستاد تنظیم بازار، به گونه ای واردات را انجام دهیم که به تولیدکنندگان آسیب وارد نکند؛ همچنین برنامه ریزی های لازم برای خرید برنج از طریق فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی ها و مباشرین انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha