• شنبه / ۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402100905712
  • خبرنگار : 50136

یک مسئول:

متخلفان در آذربایجان غربی بیش از یک هزار میلیارد ریال جریمه شدند

متخلفان در آذربایجان غربی بیش از یک هزار میلیارد ریال جریمه شدند

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از جریمه بیش از یک هزار میلیارد ریالی متخلفان صنفی در استان در آذرماه خبرداد.

عبدالحمید سرتیپی در گفت و گو با ایسنا افزود: در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی استان در آذرماه سال جاری ۷ هزار و ۲۴۵ مورد بازرسی از این واحدها در سطح تولید، توزیع، خدماتی و عرضه انجام شد.

وی افزود: بازرسی های انجام شده در آذرماه امسال منتج به تشکیل ۹۶۳ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش یک هزار و ۲۰۱ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی ادامه داد: در این بازرسی ها یک هزار و ۸۷ بند تخلفات صنفی از سوی واحدهای صنفی و غیرصنفی صورت گرفته بود.

سرتیپی خاطرنشان کرد: مهمترین طرحی که در آذرماه به اجرا در آمد طرح ویژه نظارتی شب یلدا بود که همزمان با سراسر کشور از ۲۱ آذرماه آغاز و در ۳۰ آذرماه سال جاری به پایان رسید. در این طرح ۲ هزار و ۷۰ مورد بازرسی از واحدهای مربوطه انجام و ۳۰۰ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش ۴۱۲ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان اضافه کرد: در آذرماه امسال در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۷۰۸ مورد بازرسی از واحدهای ذیربط انجام و ۴۴ فقره پرونده قاچاق به ارزش قریب به یک هزار و ۱۵۵ میلیارد ریال تشکیل و جهت صدور حکم نهایی به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

سرتیپی عنوان کرد: در برج نهم امسال طی بازرسی های انجام شده از واحدهای عرضه کننده پوشاک و البسه ۷۳ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۵۴ میلیارد ریال و در بازرسی از واحدهای مشاورین املاک ۵۳ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال تشکیل و به مراجع قانونی ارسال گردید.

وی اضافه کرد: طی یک هزار و ۲۳۲ بازرسی انجام شده در آذرماه سال جاری از واحدهای خبازی و تولید نان ۱۲۹ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش ۴ میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

انتهای  پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha