• پنجشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402101410240
  • خبرنگار : 50598

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

باید در مقابل نقشه‌های دشمن خبیث و جنایتکار هوشیار باشیم

باید در مقابل نقشه‌های دشمن خبیث و جنایتکار هوشیار باشیم

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه باید جبهه دشمن را به طور کامل بشناسیم گفت: ما باید در مقابل نقشه‌های دشمن خبیث و جنایتکار هوشیار باشیم و ضریب هوشیاری و مراقبت را در تمامی زمینه‌ها چندین برابر کنیم.

مردم اراک شامگاه پنجشنبه ۱۴ دی‌ ماه، با حضور در مصلی بیت المقدس‌ این شهر، حادثه تروریستی روز گذشته در کرمان را محکوم کردند.  

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، در این مراسم اظهار کرد: انزجار و تنفر خود را از دست های پلید و شیطانی که در دامن زدن به جنایات کرمان نقش داشتند اعلام می‌داریم و به شدت محکوم می‌کنیم.

وی با اشاره به شهدای تاریخ اسلام و ایران گفت: دشمنان کینه سازی می‌کنند و افکار را تحت تاثیر قرار می‌دهند تا یکسری افراد خودفروخته مرتبط با استکبار و صهیونیست دست به چنین جنایاتی بزنند.

امام جمعه اراک افزود: برای بازماندگان حادثه تروریستی کرمان، صبر و اجر دنیا و آخرت و برای مجروحین شفای عاجل را از خداوند بزرگ خواستاریم و امیدواریم هرچه زودتر شر اسراییل و امریکا و داعش و دیگر جنایتکاران از سر ملت‌های مسلمان کوتاه شود.

وی با بیان اینکه میدان زندگی در دنیا، میدان امتحان است تصریح کرد: از روز اولی که خداوند آدم را آفریده، ابلیس مقابل آدم ایستاده و تا قیامت این قضیه ادامه دارد. همواره خداپرستی و توحید مقابل هوا پرستی، خود پرستی و جاه طلبی قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: هنر این است که در عرصه زندگی مسیر حق را بشناسیم و برای پاسداری از حق با تمام وجود تلاش کنیم و نسبت به جبهه کفر و استکبار و صهیونیسم با قاطعیت مقابله و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: نتانیاهو جالوت زمان و حزب الله طالوت زمان است. اسم ها فرق کرده وگرنه یک طرف جبهه اولیای خدا و طرف دیگر شیاطین هستند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه ما در رکاب شهید سلیمانی از هستی خودمان دفاع کرده‌ایم افزود: انسان شجاع و غیرت‌مندی که فقط ترس از خدا دارد از هیچ چیز دیگری ترسی ندارد. کارنامه اسرائیل ننگین ترین کارنامه تاریخ عالم است. اگر از خود دفاع نکنیم آنها همه چیز را نابود می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما باید در مقابل توطئه‌ها هوشیار باشیم تصریح کرد: دشمنان به صغیر و کبیر رحم نمی‌کنند و باید کاملا آماده باشیم. شهید سلیمانی گفت ظرف دو ماه ریشه حکومت داعش را نابود می‌کند و این کار را کرد. امروزه نیز اگر هدایت‌های حکیمانه رهبر انقلاب و به پا خاستن جریان‌های مومن و غیرت‌مند در مقابل داعش و منافقین و صهیونیست‌ها نبود آنها دست به هر جنایتی می‌زدند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و اراده حزب الله نابود شدند گفت: ما امروز جبهه کفر را مقابل خود داریم که سردمدار آن آمریکاست و از داعش و اسرائیل و سایر جنایتکاران حمایت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه باید جبهه دشمن را به طور کامل بشناسیم تصریح کرد: ما باید در مقابل نقشه‌های دشمن خبیث و جنایتکار هوشیار باشیم. باید ضریب هوشیاری و مراقبت را در تمامی زمینه‌ها چندین برابر کنیم.

امام جمعه اراک با بیان اینکه توطئه‌ها و روش‌های امروز با دیروز متفاوت است گفت: اعضای حفاظت، امنیت، پدافند عامل و غیرعامل باید خیلی مراقب باشند. شورای تامین استان باید خیلی هوشیار باشد. دشمنان ابزار زیادی دارند و از همه ابزار در جهت دشمنی استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ماهیت دشمنان برای ما کاملا روشن است افزود: آنها حتی از مراسم و سایه شهید سلیمانی هم می‌ترسند. انقدر این مرد موثر و باعظمت بوده که دشمنانش به زائرانش هم رحم نمی‌کنند همانند بنی امیه که تا صد سال از نام حضرت علی(ع) هراس داشتند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه هرگونه رابطه با اسرائیل حرام و خیانت به قرآن و اسلام است تصریح کرد: دشمنان قرآن را آتش می‌زنند چون از نام و عظمت اسلام وحشت دارند زیرا می‌دانند که اسلام با دل‌های انسان‌ها کار دارد.

وی ادامه داد: انتظار ما از مجامع بین‌المللی و به خصوص کشورهای اسلامی این است که با اقدامات و جنایات انگلیس، امریکا و اسرائیل در منطقه مبارزه کنند. وظیفه ما و دولت‌های اسلامی است که در برابر این جنایتکاران عکس‌العمل نشان دهیم.

دری نجف آبادی تصریح کرد: باید در جهت تقویت جبهه مقاومت و تضعیف اسرائیل قدم برداریم. کسانی که در این ماجرا سکوت می‌کنند، اهل دوزخ هستند. دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، حادثه کرمان را پیگیری کنند تا چنان انتقامی بگیریم که هرگز فراموش نکنند و دیگر ‌اجازه ندهیم جنایتکاران به جان و مال مردم آسیب بزنند.

باید در مقابل نقشه‌های دشمن خبیث و جنایتکار هوشیار باشیم

باید در مقابل نقشه‌های دشمن خبیث و جنایتکار هوشیار باشیم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha