• سه‌شنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402101913353
  • خبرنگار : 50225

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد

پاکسازی بلوارهای ساحلی اهواز از قلیانی‌ها تا شب عید

پاکسازی بلوارهای ساحلی اهواز از قلیانی‌ها تا شب عید

ایسنا/خوزستان معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه روند جمع‌آوری عرضه‌کنندگان قلیان ادامه داده می‌شود، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا شب عید شرایط خوبی در بلوارهای ساحلی ایجاد خواهد شد.

علی شمسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت عرضه قلیان در پارک‌های اهواز اظهار کرد: جمع‌آوری عرضه‌کنندگان قلیان در اهواز آغاز شده و این کار در حال انجام است. با این حال هر چند کار جمع‌آوری در حال انجام است اما این گونه نیست که کاملا جمع شده باشند.

وی افزود: تاکنون تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد عرضه‌کنندگان قلیان جمع‌آوری شده‌اند اما تعداد قلیان‌های جمع‌آوری شده از این افراد بسیار زیاد است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: با توجه به درآمد بسیار بالا، عرضه‌کنندگان قلیان پس از ضبط وسایل مجددا وسایل مورد نیاز برای این کار را خریداری و نسبت به عرضه قلیان در پارک‌ها اقدام می‌کنند.

وی عنوان کرد: پارک جای عرضه قلیان نیست و روند جمع‌آوری عرضه‌کنندگان قلیان ادامه داده می‌شود تا این معضلی که برای مردم در پارک‌ها ایجاد شده است، کامل رفع شود.

شمسی در خصوص فعالیت عرضه‌کنندگان در بلوارهای ساحلی گفت: با توجه به اینکه این افراد سریع متوجه می‌شوند که ما برای پاکسازی منطقه آمده‌ایم سریعا خود و وسایلشان را مخفی می‌کنند و ساعات کارشان را تغییر می‌دهند اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا شب عید شرایط خوبی در بلوارهای ساحلی ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقدامات برای رفع بی‌نظمی‌های شهری در حال انجام است، افزود: دست‌فروشان بازار عبدالحمید در مرکز شهر جمع‌آوری شده‌اند تا نظم و انضباط در سطح شهر برقرار باشد و کاسبان بتوانند خدمات بهتری به مردم ارائه دهند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۳:۱۲

فقط قول وعده همش دروغه حریف قليانی ها نمیشن

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۵:۵۲

به نام خدا تشکر از شهردار محترم لطفا حاشیه کارون در منطقه کوروش هم پاکسازی و محلی برای تفریح شهروندان ایجاد شود پارک های محله ای و فضای سبز رو لطفا گسترش بدهید با تشکر

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۶:۳۳

عالی عالی.احسنت

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۲۲:۱۱

کاملا با شما موافق هستم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۶:۴۲

لطفا این ماشینای میوه فروش که تمام عرض خیابونا و گرفتن و باعث ترافیک و تصادفات میشوند راجمع کنید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۷:۰۸

اونا که کسی رو مجبور به کشیدن نکردن، اکثر مردم اهواز هم وقتی میرم بیرون قلیون همراهشون می برن شما که نمی تونید جلوی همه رو بگیرید!

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۲۱:۴۱

تشکر بابت اینهمه کم و کسری موجود برای تعمیر شکستگی لوله در جاده ساحلی گلستان حداقل یک هفته یک باند جاده رو بستن ک باعث ترافیک میشد بعد ک آسفالت کردن شده بجا اینکه صاف باشه شده یک دست انداز ماشین آشغالی میزاره قشنگ تو ساعت شلوغی میاد آشغالا رو جمع کنه ک باعث ترافیک میشه و همینجور بقیه خدمات شهری بی موقع

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۰ ۰۱:۰۷

یک سوال .چرا از اول اجازه چنین کارهایی داده میشه بعد میاید باهزینه و وقت زیاد تازه فکر جمع کردنید ازخیلی وقت پیش باید این کار رو انجام میدادید .بعد خواهشا یه فکری برای چاله های اهواز کنید خدا وکیلی هیچ شهری تو ایران به این خرابی ندیدم مثلا کلان شهره...........

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۰ ۰۲:۳۲

سلام واقعا معضلی شده این قلیان ها هر کجا میری بساطشون پهنه و از بوی گندشون نمیشه نشست هر کجا میری چند تا صندلی پلاستیکی گذاشتن با زغال و قلیان که چقدر منظره ی زشتی هم هست ،واقعا شهر اهواز نیاز به جاهای تفریحی و فضای سبز داره کاش یک اقدام اساسی بشه و بی نظمی ها تموم بشن

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۰ ۱۳:۲۴

زیاد شدن که کم نشدن ، دیگه جایی برا نشستن مردم نزاشتن ، هرجا یه کم نور و چمن هست ، بساط قلیون و صندلی هاشون پهنه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۰ ۱۳:۵۳

باسلام شما اگر درست میگین لطفآ بازاره خیابان کیان رو از این وضعیت نجات بدین که بساطیها خیابان رو کردن برای خود مغازه هم ساختن وجوری شده که امکان تردد ماشین نیست،