• چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402102014812
  • خبرنگار : 50471

فرماندار نهاوند اعلام کرد

لزوم تسریع در عملیات نهضت ملی مسکن نهاوند

لزوم تسریع در عملیات نهضت ملی مسکن نهاوند

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: لازم است دستگاه‌های مربوطه در راستای تسریع در عملیات عمرانی طرح نهضت ملی مسکن و بهسازی روستاها اقدام کنند.

ضرغام احمدوند چهارشنبه ۲۰ دی در بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، بهسازی روستاها و طرح عمرانی هتل نهاوند، اظهار کرد: تأمین مسکن، نوسازی و بهسازی روستاها از اولویت‌های اصلی دولت مردمی سیزدهم است.

وی تصریح کرد: نهضت ملی مسکن از اصلی‌ترین طرح‌های دولت سیزدهم بوده و ضروری است دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای اهداف برنامه‌ریزی ‌شده، اهتمام ویژه‌ای داشته و در روند اجرایی پروژه‌ها تسریع کنند.

احمدوند در بازدید از محل طرح نهضت ملی در شهرک امیرکبیر بیان کرد: بررسی مشکلات میدانی، کیفیت فنی پروژه‌ها و تسریع در فرآیندهای عملیاتی از مهمترین اهداف این بازدیدها است.

وی در بازدید از هتل ورودی شهر در میدان ۱۵ خرداد نیز گفت: فراهم کردن زیرساخت‌های اسکان برای مسافران و گردشگران با توجه به جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان و همچنین قرار گرفتن در مسیر عتبات بسیار مهم و ضروری است.
فرماندار نهاوند ادامه داد: نیاز است موانع و مشکلات تکمیل و راه‌اندازی این هتل از طریق شهرداری، میراث فرهنگی و سایر ارگان‌های ذی‌ربط پیگیری و حل شود و مجموعه فرمانداری شهرستان نیز در این راستا همراهی لازم را برای رفع موانع انجام می‌دهد.

احمدوند همچنین در زمینه اجرای طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی در روستای «تاریک‌دره» بخش خزل نیز تأکید کرد: بهسازی و نوسازی مسکن‌های روستایی و اجرای طرح‌های بهسازی روستایی از اولویت‌های دولت است و دولت هزینه‌های زیادی در بخش‌های عمرانی و خدماتی برای رفاه اهالی در روستاها انجام داده است.

وی با اشاره به اقدامات خوب بنیاد مسکن در روستاهای شهرستان، یادآور شد: این روند خدمت‌رسانی همچنان ادامه دارد و این روستا جزو روستاهای هدف گردشگری شهرستان قرار گرفته است.

احمدوند در ادامه بازدید از طرح‌های عمرانی روستای «سردوران»، مطرح کرد: در این روستا زیرسازی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع با خودیاری اهالی روستا و بهسازی با آسفالت ۶۵۰۰ مترمربع به‌طور کامل انجام‌ شده است.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: وظیفه همه ما خدمت‌رسانی به مردم است و امیدواریم با همکاری و تعامل بتوانیم مشکلات مردم شهرستان را حل کنیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha