• چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402102014830
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان:

دشمن حضور مردم در انتخابات را یک شکست می‌بیند

دشمن حضور مردم در انتخابات را یک شکست می‌بیند

ایسنا/اصفهان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: دشمن حضور مردم در صحنه انتخابات را یک شکست می‌بیند و حضور در انتخابات راه مقابله با دشمن است.

سرهنگ روح‌الله صنعتکار، امروز(چهارشنبه،۲۰ دی) در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: حوادث تروریستی مختلفی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در کشور اتفاق افتاده است و بیش از ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم نظام شده است.

وی افزود: بالاترین تعداد شهیدی که در یک حادثه تروریستی تقدیم راه اسلام شده است متعلق به اتفاق کرمان بود که بیش از ۹۰ شهید تقدیم راه حاج قاسم شد.

به گزارش ایسنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با بیان اینکه پشت هر بمب‌گذاری کشنده‌ای سرویس‌های جاسوسی استکبار قرار دارد، تصریح کرد: دشمنان ما از زائران مزار سردار دل‌ها هم می‌ترسند و ۸۶ کشور دنیا به داعش کمک می‌کردند و یکی از اقدامات شهید سلیمانی پایان کار داعش بود.

صنعتکار با اشاره به اینکه باید قشر خاکستری جامعه را با فرهنگ و راه حاج قاسم سلیمانی آشنا کنیم و مسائل تحلیلی و زیرساختی ارائه شود، خاطرنشان کرد: خون شهید سیاسی مربوط به جریان و گروهی نیست و باید با افرادی که شهدای کرمان را به تمسخر گرفتند برخورد جدی شود.

وی با بیان اینکه امروز در یک پیچ تاریخی هستیم و نبرد در غزه نقطه عطف است، گفت: دشمن با تمام تجهیزات پیشرفته وارد جنگ با غزه شده و در حال نسل‌کشی بشریت در سکوت مجامع جهانی است، خون‌های پاک، وجدان‌های مردم کشورهای جهان را بیدار کرده است و هر روز شاهد تظاهرات ملت‌های جهان بر علیه اسرائیل هستیم و یمن ۸۰ درصد از تجارت رژیم صهیونیستی را فلج کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: امروز دشمن با کار رسانه‌ای و طراحی خاص به دنبال حضور کمرنگ مردم در صحنه انتخابات است و باید به سمت جذب قشر خاکستری جامعه حرکت کنیم زیرا دشمن حضور مردم در صحنه انتخابات را یک شکست می‌بیند و حضور در انتخابات راه مقابله با دشمن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha